SpWa kirjoitti:Voe, voe, mä testasin 528 cid roadhammer hemiä miniin ja emäntä sanoi toisesta huoneesta että jos mä en lopeta tota hihittelyä, niin se tilaa mulle paikan niksulasta
No totta kai sä laitat sen koneen miniin

Valvoja: FCMA Moderaattorit
SpWa kirjoitti:Voe, voe, mä testasin 528 cid roadhammer hemiä miniin ja emäntä sanoi toisesta huoneesta että jos mä en lopeta tota hihittelyä, niin se tilaa mulle paikan niksulasta
-No onko se joku ihme kun auto on ton kokonen, kaikki näyttää siinä isolta...Toni L kirjoitti:Pikkasen paksulta tuo kaari kyllä näyttää kuvassa
Elä yllytäSpWa kirjoitti:Kunnon wheeliebarsit olisivat paikallaan, vaikka mini onkin kaadonkestävä.
SpWa kirjoitti:Onkos edistynyt? Pohjan hiontaurakka näyttää kohtuullisen isolta vai tasoitatko koneellisesti?
Kaasuvivusto kaipaa palautusjousta. Isot pojat on tehny sen autonlampun hehkulangasta.
Mikälie versioSpWa kirjoitti:Onko rotta light versio vai meinaatko vielä leipoa ovipahvit kiinni? Ettei vaan koneesta loppuisi tehot kesken pahvien kanssa
Hyvältä kyllä näyttää, pitää omaakin jatkaa.
Janne Herajärvi kirjoitti:Värivalinnoista tulee mieleen se uus Skoda RS vai mikä se nyt oli. Onhan se tummempi mutta mun mielestä hienonsävyinen vihreä tämä sun valinta. Moottorikin näyttää hyvältä
Janne Herajärvi kirjoitti:Paremmalta se minin päällä näyttää. Melko häveliästä muuten lätkässä Chevyn merkki tuollaseen muovipulkkaan ja kutsua sitä autoksi