Käytännössä kaikki on siis tehty itse renkaita lukuunottamatta, ne on peräisin leikkimoposta. Siirtokuvat ja fotoetsit on suunniteltu itse. Muutamia kaupallisia aftermarket-osia on käytetty, johtoja ja muttereita. Loput on tehty itse.
Tarkempi rakentelukertomus tulee aikanaan, mutta tässä pääpiirteissään muutamalla kuvalla, miten "paadre" syntyi:

Työkaverin ottama muutama kriittinen mitta ja niiden perusteella piirretty suuntaa-antava mittakuva. En siis missään vaiheessa valitettavasti päässyt fyysisesti oikeaa yksilöä tutkimaan, vaan turvauduin netistä löytyneeseen kuvamateriaaliin ja sanalliseen tietoon.

Merkittävä materiaali koko rakennelmassa on polyuretaanilevy, josta on rakennettu niin tankki ja satula kuin kuvassa näkyvä runko.

Tämä kuvasarja selventää moottorin muovikatteiden syntyä. Materiaalina 0.5mm styreenilevy.

1. Takahaarukka-ketjusuoja-kombinaatio hahmollaan.
2. Vauhdintappajan punainen osuus on pikaliimalla laminoitua Bilteman kuvaston sivua. Siihen sai sopivat rypyt.
3. Etuvalon kate, etuhaarukka ja etulokari hahmottumassa.
4. Moottorin toinen poski foilattu, kaasutin sovituksessa.
5. Etuhaarukka hakee muotoaan, huomaa askartelun alttarille menetetty etusormi.
6. Takavalo on viilailtu punaisesta valutangosta.
7. Moottori on rakennettu polyuretaanilevystä, muovilevyistä ja sekalaisista osista.

Runko ja takalokari alkavat olla suht ok, sylinteri odottaa pääsyä puhalluskotelon alle piiloon.

Tässä vaiheessa näytti vielä aika lohduttomalta, mm. satula meni uusiksi muotovirheen vuoksi.

Takatarakkaa tuli väänneltyä ja käänneltyä useampikin harjoituskappale.

Kokoonpanokokeilu, vauhdintappajan 1. version materiaali oli Post It-lappu, liian jämäkkää.

Etsiarkki, jonka suunnittelin projektia varten.

Kaikki osat alkavat olla koossa. Piirsin siirtokuvat itse referenssikuvien perusteella ja niiden tulostuksesta kiitos Petteri Nyholmille!
VALMIS MALLI: