Lajittelua.
Valvoja: FCMA Moderaattorit
- Vauhtipahvi
- Tamiya
Re: Lajittelua.
Voishan sen jaottelun tehdä vannekoon mukaan. Ja ton rakentelupuolenkin vois jakaa siten, että olis omat osionsa moottorille, vaihteistolle, akselistolle, alustalle, sisustalle ja korille. Silloin sellainen jota kiinnostaa vain moottorit vois kattoa sitä osiota.
AA#4
Kuolema kuittaa univelan <-*KLIK*
Kuolema kuittaa univelan <-*KLIK*
- Petri Huhtala
- Tamiya
Tai miten olisi umpiautot ja avoautot
Se on just hyvä tuollaisena, ei lisää valikoita.

Miksi ostaa valmista, kun sen voi tehdä itsekin?
http://members.fotki.com/11011011/about/
http://kilpipaja.com/paja/Tervetuloa.html
http://members.fotki.com/11011011/about/
http://kilpipaja.com/paja/Tervetuloa.html
- Petri Piira
- Hasegawa
IMSA GTP:t, C-ryhmäläiset ja Lemans protot kyl tarviis oman osastonsa. Jaksa katella mitään ralliautoja tai vormuloita 

You have to remember, Paul, that making coffee is very much like making love to a beautiful woman. It has to be hot, it has to be strong, you've got to grind your beans slowly... and at the last moment, add the milk.
No mitäs luulet?Ari Tamminen kirjoitti:No mille alueelle sitten esimerkiksi tämä jenkki Pontiac drift-kilpuri menisi?

Ari hei. Kyllä se sun ooppeliholdenivauxhallipontiakkiharrastukses on jo kaikkien tiedossa, ei sitä tarvii joka kääntees tuoda esille.
Tätä mää tarkoitin sillä vaikeaksi tekemisellä kun jollain marginaaliautolla koitetaan saada jaottelu näyttämään epäonnistuneelta. Tässä yhteydessä sillä ole mitään väliä mikä mihinkin oikeasti pohjautuu.

Mutta myönnetään, tää sota on nyt hävitty. Eipä tässä enää kannata

Over and out.
Team Lentäjät
SABLE - Stash Acquired Beyond Life Expectation
SABLE - Stash Acquired Beyond Life Expectation
- Pekka Heikkilä
- AirFix
- Viesti:
Kumma miten tämän tyyliset ketjut, joissa ehdotetaan jotain muutosta, pyrkivät aina karkaamaan käsistä. Asiallinen kommentointi ja perustelu tuntuvat olevan kovin vaikeaa.
Se mikä tavallisessa keskustelussa menee hyvinkin läpi, sarkasmi ja vino huumori esimerkiksi, ei kirjoitetussa sanassa tahdo oikein välittyä. Vaikka kuinka laittaa hymiöitä perään. Siksi toivoisi että tämän(kin) tyylisissä asioissa pysyttäisiin ihan vain asia linjalla. Tietenkin juupas eipäs väittely alkaa puuduttamaan jossain vaiheessa, mutta siinä kohtaa toivoisi moderaattoreiden puuttuvan asiaan.
Mitä tulee ketjun aiheeseen, niin itse olen sitä mieltä, että tällä käyttäjä- ja viesti määrällä ei ole aihetta jaotella viestejä enään nykyistä enempää. Jossain AF:llä käyttäjämäärät ovat kertaluokaa suuremmat ja siellä jaottelu voi hyvinkin olla perusteltua.
Pekka
Se mikä tavallisessa keskustelussa menee hyvinkin läpi, sarkasmi ja vino huumori esimerkiksi, ei kirjoitetussa sanassa tahdo oikein välittyä. Vaikka kuinka laittaa hymiöitä perään. Siksi toivoisi että tämän(kin) tyylisissä asioissa pysyttäisiin ihan vain asia linjalla. Tietenkin juupas eipäs väittely alkaa puuduttamaan jossain vaiheessa, mutta siinä kohtaa toivoisi moderaattoreiden puuttuvan asiaan.
Mitä tulee ketjun aiheeseen, niin itse olen sitä mieltä, että tällä käyttäjä- ja viesti määrällä ei ole aihetta jaotella viestejä enään nykyistä enempää. Jossain AF:llä käyttäjämäärät ovat kertaluokaa suuremmat ja siellä jaottelu voi hyvinkin olla perusteltua.
Pekka
- Juha Pirilä
- AMT
Ittelle on kyllä ihan sama mitenkä jaoteltas, jos jaoteltas, mutta jos pitää, niin eikö se riitä, että jakais vaan kilpureihin ja katuautoiohin. Sitte ei ainakaan kovinpaljoo tuli sekoilua mihin mikäki kuuluu.
- Vesa Viitala
- Hasegawa
Kyllä, ainakin kilpurit erikseen, autot osio alkaa olee turhan sekava kun Formulat, tyyninkipelit ja 50-luvun siipijenkit ovat kaikki samassa.Juha Pirilä kirjoitti:Ittelle on kyllä ihan sama mitenkä jaoteltas, jos jaoteltas, mutta jos pitää, niin eikö se riitä, että jakais vaan kilpureihin ja katuautoiohin. Sitte ei ainakaan kovinpaljoo tuli sekoilua mihin mikäki kuuluu.
If you can´t make it, fake it!
- V-M Kuurinmaa
- FCMA member 2018
Toisaalta en laittaisi vastaankaan jaottelua,toisaalta tuleeko tuohon yhteenkään auto-osioonkaan normaalisti kuin pari uutta rakenteluketjua viikossa.
Vielä olen otsikon mukaan lähes aina onnistunut arvaamaan mitä topicci sisältää.
Toisiko Uusi-jako lisää kirjoittajia ja aktiivisuutta ?
T.Vellu
Vielä olen otsikon mukaan lähes aina onnistunut arvaamaan mitä topicci sisältää.
Toisiko Uusi-jako lisää kirjoittajia ja aktiivisuutta ?
T.Vellu
Poistin pyynnöstä.SpWa kirjoitti:No, poista viesti.
Mun mielestä taas jaottelu toisi lisää selkeyttä AUTOT osioon. Esim. Automotiveforumilla on hyvin toteutetut osiot.
En pidä mitään minään.
BANDITS SIX O`CLOCK LOW!!!
Everything I like is either illegal, immoral, fattening, addictive, expensive or impossible
I like the TUNA here.
-Paul Walker 1973 - 2013
BANDITS SIX O`CLOCK LOW!!!
Everything I like is either illegal, immoral, fattening, addictive, expensive or impossible
I like the TUNA here.
-Paul Walker 1973 - 2013