Yamaha YZR-M1 2010 Laguna seca -Valmis-

Kilpapyörät, mopot ja muut kaksipyöräiset joita malleina löytää

Valvoja: FCMA Moderaattorit

Avatar
Petri Kokkonen
AirFix
Viestit: 179
Liittynyt: 05.03.2013 01.21
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Yamaha YZR-M1 2010 Laguna seca -Valmis-

Viesti Kirjoittaja Petri Kokkonen » 02.05.2013 01.40

Jatketaan MotoGP linjalla.
Hondat alkaa vähitellen valmistua joten aloitin seuraavan projektin suunnittelun.
Tarkoitus olisi rakentaa Rossin pyörä 2010 Laguna Secan kisasta, nicolecronin decaaleilla.

Kuva

Kuva

Alunperin suunnitelin rakentavani tästä "halvan kopion" -09 katteilla, mutta mopo karkasi käsistä.
Ostin KS-Workshopin -10 muutos sarjan.

Kuva

Tamiyan uuden Rossi figuurin ja Nicolecronin decaalit. Saa nähdä mitä tästäkin tulee, en ole ennen figua tehnyt :)
Kuva

Näiden lisäksi Top Studion ja hobbydesignin perus detaljointisarjat, Top Studion ketjun ja muutaman eri pultin ja niitin.

Ensimmäisenä scannasin ja tulostin decaalit paperille ja sovittelin katteiden päälle, hyvin tuntuvat istuvan. Decaalithan on suunniteltu 2009 pyörään.
Kuva

Aika pienet muutokset katteissa on.
Kuva
Viimeksi muokannut Petri Kokkonen, 19.10.2013 13.38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Petri Kokkonen
AirFix
Viestit: 179
Liittynyt: 05.03.2013 01.21
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yamaha YZR-M1 2010 Laguna seca

Viesti Kirjoittaja Petri Kokkonen » 27.05.2013 00.47

Tämän jatkaminen on päässyt pahasti venähtämään, hyvät ilmat on vieny rakentamiselta aikaa. 8)
Pakko välillä rakentaa Yamahaakin, alkaa Hondat riittämään vähäksi aikaa.
Aloitin rungon ja swingin puolikkaiden muokkauksen, poistin valettuja "niittejä", porailin reikiä jne. Kaikki pultit ja mutterit korvaan etsiosilla tai T2m:n pulteilla, myös Tamiyan ruuvit olisi tarkoitus piilottaa. Pari reikää rungossa oli pakko kitata umpeen kun niistä tuli poratessa soikeita.
Kuva
Kuva

Avatar
Petri Kokkonen
AirFix
Viestit: 179
Liittynyt: 05.03.2013 01.21
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yamaha YZR-M1 2010 Laguna seca

Viesti Kirjoittaja Petri Kokkonen » 03.06.2013 15.17

Hiljalleen alkaa tämäkin edistymään.
Rakenteluun on mennyt enemmän aikaa pienten mokailujen ja uusien ideoiden takia enemmän kuin oletin. Rungosta täytin kaikki reiät ja porasin uudet tilalle jotta saan aftermarket ruuvit sopimaan paremmin. Täytin myös osan swingistä ja rungosta.

Kuva
Kuva

Pientä viilailua vielä...täytin swingistä vain näkyviin jäävät osat, laiska kun olen :D

Kuva
Kuva

Avatar
Petri Kokkonen
AirFix
Viestit: 179
Liittynyt: 05.03.2013 01.21
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yamaha YZR-M1 2010 Laguna seca

Viesti Kirjoittaja Petri Kokkonen » 10.06.2013 10.31

Viime viikolla tuli rakennettua harvinaisen vähän, joten viime yönä tuli vähän kirittyä.
Aloitin katteiden sovittelun, olin aivan varma että työtä riittää mutta yllätykseksi katteet meni melkein heittämällä kiinni. hartsiosien laatu on muutenkin todella hyvä.

Kuva
Kuva
Kuva

Vähän oikea puoli irvistelee, eihän tämä nyt liian helppoa saa olla :mrgreen:
Kuva

Katteiden alaosa on Tamiyan oma osa jota piti muokata, vähän vielä viilaamista.
Kuva
Kuva

Kiinnitykseen käytin TopStudion ruuveja, aivan mahtavia ei tarvitse käyttää Tamiyan ruuveja.
Kuva

Aloitin myös äänenvaimentimen kannattimen kasaamisen, osat ovat TopStudion detaljointi sarjasta. Kiinnitykseen käytin Tuner modelin ruuveja ja muttereita. Ensin loppui taidot sitten oli loppua usko, mutta lopulta parin tunnin kiroilun jälkeen sain homman kasaan.
Kuva
Kuva

Avatar
Petri Kokkonen
AirFix
Viestit: 179
Liittynyt: 05.03.2013 01.21
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yamaha YZR-M1 2010 Laguna seca

Viesti Kirjoittaja Petri Kokkonen » 13.06.2013 02.54

Kesäloma ja ulkona sataa vettä, kerrankin hyvä (teko)syy pysyä kotona rakentamassa :)

Moottorin sain osittain valmiiksi, vielä pitäisi muutama decaali lisätä, pultinpäät loppui myös kesken joten niitä odotellessa pitää tehdä jotain muuta.

Kytkin on Top Studion tuotantoa ja pultin päät Tuner Modelin.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Avatar
Juho Mäkirinne
AirFix
Viestit: 581
Liittynyt: 07.02.2010 18.29
Paikkakunta: Kouvola

Re: Yamaha YZR-M1 2010 Laguna seca

Viesti Kirjoittaja Juho Mäkirinne » 13.06.2013 17.48

Todella hienolta näyttää moottori :thumbup: Toivottavasti muusta mallista tulee yhtä hyvä.
Kuvia malleista yms.: http://public.fotki.com/Lardo97/

Avatar
Petri Kokkonen
AirFix
Viestit: 179
Liittynyt: 05.03.2013 01.21
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yamaha YZR-M1 2010 Laguna seca

Viesti Kirjoittaja Petri Kokkonen » 13.06.2013 18.47

Juho Mäkirinne kirjoitti:Todella hienolta näyttää moottori :thumbup: Toivottavasti muusta mallista tulee yhtä hyvä.
Kiitos! Samaa toivon itsekkin :lol: tuntuu että noista hartsi katteista ei tule mitään hyvää kun ei meinaa taidot riittää. :oops:
Saa nähdä viekö malli miestä vai toisin päin.

Avatar
Pekka Heikkilä
AirFix
Viestit: 649
Liittynyt: 30.10.2005 20.13
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Yamaha YZR-M1 2010 Laguna seca

Viesti Kirjoittaja Pekka Heikkilä » 17.06.2013 16.47

Hyvin olet saanut erilaiset sävyt moottorin osiin! SPC foorumilla kirjoitit, että maalasit moottorin alaosan Mr. Color Plate Silver maalilla, mistä hankit sen? Näyttää nimittäin erittäin hyvältä.

Pekka

Avatar
Petri Kokkonen
AirFix
Viestit: 179
Liittynyt: 05.03.2013 01.21
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yamaha YZR-M1 2010 Laguna seca

Viesti Kirjoittaja Petri Kokkonen » 17.06.2013 17.29

Kiitos Pekka!
Muistaakseni tilasin sen Hobbyeasysta, *tarkistaa sähköpostista*. Enpäs muuten tilannutkaan vaan Etamiyasta, mutta löytyy molempien kauppojen valikoimasta.
Etamiya http://www.etamiya.com/shop/mrhobby-gsi ... 39849.html
Hobbyeasy http://www.hobbyeasy.com/cgi-bin/i8_use ... y_code=all

En näköjään maininnut täällä noista väreistä. Yhäältä alaspäin, Zeron metallic gray (vastaa Tamiyan sävyä), Alcladin semi matta alumiini, Alcladin magnesium, lohko Gunzen Plate silver, kytkin Alclad magnesium, Gunzen chrome silver ja titanium gold ja öljypohja semi matta alumiini.
Plate silverin kanssa kannattaa käyttää kiiltävää mustaa pohjana, ihan kuin alcladin kromin kanssa. Maalasin tuota hopeata ilmeisesti kerroksen liikaa kun se hieman menetti kiiltoa.

Kuva

Avatar
Petri Kokkonen
AirFix
Viestit: 179
Liittynyt: 05.03.2013 01.21
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yamaha YZR-M1 2010 Laguna seca

Viesti Kirjoittaja Petri Kokkonen » 28.06.2013 17.55

Juhoa lainatakseni itselläkin on "hyviä ja huonoja uutisia tämän projektin suhteen".
Aloitetaan niillä huonoilla että voi vähän avautua omasta osaamattomuudesta. :D
Rungon sain maalattua mustaksi, hienokin siitä tuli mutta kun aloin kiinnittämään Tunerin pultteja ja muttereita huomasin että pari reikää oli liian pieniä. Poratessa maali halkeili ympäriltä, yritin korjata pensselillä joka vain pahensi asiaa. Viimeisenä silauksena onnistuin saamaan peukalonkokoisen sormenjäljen runkoon :banghead: siinä vaiheessa kiehui jo sen verran että lykkäsin rungon kaapin perälle häpeämään ja päätin tehdä uuden.

Mutta sitten niihin hyviin;
Swingi onnistui juuri kuin toivoinkin. Ketjunkiristimen osat ja bridgestonen dekaalit laitan myöhemmin.
Kuva
Kuva

Myös suurin ja pelottavin urakka on ohi, katteet ovat ehjät ja maalatut. Seuraavaksi pitää rajata mustalla tulevat raidat yms. Jonka jälkeen lakkaus ja decaali urakka. Maaleina käytin Zeron valkoista ja helmiästä.
Kuva
Viimeksi muokannut Petri Kokkonen, 04.07.2013 00.10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Petri Kokkonen
AirFix
Viestit: 179
Liittynyt: 05.03.2013 01.21
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yamaha YZR-M1 2010 Laguna seca

Viesti Kirjoittaja Petri Kokkonen » 04.07.2013 00.06

Nyt on ollut uskomattoman paljon huonoa tuuria. Ma. Onnistuin viiltämään sormeni auki, joten ilta meni mukavasti Marian sairaalan päivystyksessä, reilu neljä tuntia siellä vierähti. :? Yksi tikki ja reilun sentin haava on nyt muistuttamassa että nuo askartelu veitset on oikeasti teräviä.

Nyt alkaa katteet olla dekaaleja vailla valmiit, nyt se työ vasta alkaa. WOHOO!!! Osat on lakattu Zeron 2K lakalla.
Kuva
Kuva

Mietin pidemmän aikaa hoidanko katteiden mustat osat dekaaleilla vai maalamalla. Monen yrityksen jälkeen päätin luopua kylkien teippauksesta. Pohjakatteen keltaisen osan maalasin zeron flueroisoivalla keltaisella.
Istuinosan mustat alueet päätin kuitenkin maalata koska alaosa olisi kuitenkin pitänyt maalata. Vaiken teippaus urakka mitä olen ikinä tehnyt, en täydellistä saanut mutta onnistui paremmin kuin kuvittelin.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Avatar
Juho Mäkirinne
AirFix
Viestit: 581
Liittynyt: 07.02.2010 18.29
Paikkakunta: Kouvola

Re: Yamaha YZR-M1 2010 Laguna seca

Viesti Kirjoittaja Juho Mäkirinne » 04.07.2013 00.11

Hyvältä näyttää maalaukset :thumbup: Rajaukset näyttää myös ihan hyviltä. Toivottavasti on siirtokuvat tässä paremmat kuin mun Hondassa :)
Kuvia malleista yms.: http://public.fotki.com/Lardo97/

Avatar
Petri Kokkonen
AirFix
Viestit: 179
Liittynyt: 05.03.2013 01.21
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yamaha YZR-M1 2010 Laguna seca

Viesti Kirjoittaja Petri Kokkonen » 04.07.2013 12.09

Juho Mäkirinne kirjoitti:Toivottavasti on siirtokuvat tässä paremmat kuin mun Hondassa :)
Toivotaan!! Vaihtoehtona on vielä tehdä normi 2010 Fiat värityksellä jos dekaalit ei onnistu.

Avatar
Petri Kokkonen
AirFix
Viestit: 179
Liittynyt: 05.03.2013 01.21
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yamaha YZR-M1 2010 Laguna seca

Viesti Kirjoittaja Petri Kokkonen » 05.07.2013 22.01

Nyt ehkä uskaltaa todeta ettei tullut maanantaikappale dekaaleita, sen verran nätisti istuvat. Todella ohuet mutta vahvat, tottelevat micro sollia ja hiustenkuivaajaa todella hyvin. :mrgreen: Ainoa ongelma oli penkin dekaalin kanssa, se oli yhdessä osassa ja sen kanssa meinasi tulla itku, aika monta leikkausta sain tehdä että sen sai istumaan, tuli todella poistuttua "omalta mukaavuus alueelta".
Antaa kuvien kertoa loput.
Kuva
Kuva
Kuva

Avatar
Petri Kokkonen
AirFix
Viestit: 179
Liittynyt: 05.03.2013 01.21
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yamaha YZR-M1 2010 Laguna seca

Viesti Kirjoittaja Petri Kokkonen » 14.07.2013 23.51

Vähitellen alkaa dekaalit olla paikallaan, muutaman kerran olen miettinyt "onko tässä mitään järkeä". Mutta lopputulosta katsellessa, kyl tässä on. Osa on mennyt heittämällä, jotain olen saanut säätää tunti tolkulla.
Ikinä en ole mitään näin vaikeata tehnyt, oikeanpuolen dekaalit onnistuin ryssimään. En saanut katetta pysymään kiinni, kun en voinut käyttää kunnolla aikaa miettiä kunnollista kiinnitys menetelmää. Parin tunnin äherryksen jälkeen heitin dekaalit roskiin, tilasin uuden arkin ja kehitin uuden kiinnitys menetelmän. Tämä menköön "ensimmäinen hartsi malli" piikkiin. Niitä odotellessa, voisi pitää tauon dekaaleista, työtähän tässä riittää vielä paljon.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Avatar
Kiertomäntä
FCMA member 2018
Viestit: 712
Liittynyt: 05.05.2013 22.38
Paikkakunta: KotHam City
Viesti:

Re: Yamaha YZR-M1 2010 Laguna seca

Viesti Kirjoittaja Kiertomäntä » 20.07.2013 10.36

:shock: Hatunnoston arvoinen suoritus tähänmennessä silti, itse en luultavasti uskaltaisi lähteä edes yrittämään noita dekaaleita...
Kipu on mielen heikkoutta, joka poistuu ruumiista.

Average modeler, professional idiot.

Avatar
Petri Kokkonen
AirFix
Viestit: 179
Liittynyt: 05.03.2013 01.21
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yamaha YZR-M1 2010 Laguna seca

Viesti Kirjoittaja Petri Kokkonen » 20.07.2013 12.22

Kiertomäntä kirjoitti::shock: Hatunnoston arvoinen suoritus tähänmennessä silti, itse en luultavasti uskaltaisi lähteä edes yrittämään noita dekaaleita...
Kiitos,kiitos! :)
Kyllä tässä on menty omien taitojen rajoilla. Näin jälkikäteen katsottuna muutama dekaali pitää vaihtaa uuteen.
Korvaava arkkikin saapui, todella nopeaa toimintaa Media Mix Hobbylta. Ma. Postittivat, Pe. Oli postista noudettavissa.
Jos on inspistä yritän saada homman loppuun viikonlopun aikana ja ensi viikolla voisi jo lakata.

Avatar
Petri Kokkonen
AirFix
Viestit: 179
Liittynyt: 05.03.2013 01.21
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yamaha YZR-M1 2010 Laguna seca

Viesti Kirjoittaja Petri Kokkonen » 17.08.2013 15.53

kylläpäs tuo aika on rientänyt.
On ollut sen verran kiireistä töissä ettei tämä projekti ole juuri edennyt, ensi viikon jälkeen alkaa helpottaa kun ihmiset palailevat lomilta.
Mutta laitetaan tämän hetkinen tilanne linjoille. Taas kerran voisi tiivistää sanoihin, muutama onnistuminen ja yksi katastrooffi.
katteet on vihdoin lakattu ja kiillotettu, muutama dekaali rypistyi kun innostuin ruiskuttamaan märät kerrokset liian nopeasti, aika hyvin tuokin korjaantui kiillottamalla.


Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Valkoinen dekaali pitää vielä uusia
Kuva

kun olin lakannut peräosan ja olin puhdistamassa ruiskua pääsi se irtoamaan kiinnikkeestä, sitä pelastaessa tippui se käaivarteeni ja lakkaus oli yhtä perunapeltoa. Poistin maalit ja aloitin alusta.
Kuva

Kypärän dekaalit vaativat kaksi yritystä, onneksi arkilla oli kahdet dekaalit. kypärä pitää vielä lakata ja viimeistellä.

Kuva
Kuva
Kuva

Avatar
Petri Kokkonen
AirFix
Viestit: 179
Liittynyt: 05.03.2013 01.21
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yamaha YZR-M1 2010 Laguna seca

Viesti Kirjoittaja Petri Kokkonen » 06.09.2013 16.16

Sain muutama viikko sitten hyvän idean että teenpä tämän pyörän Lahden näyttelyyn, nyt kaksi viikkoa myöhemmin hermoromahduksen partaalla totean ettei se ollutkaan hyvä idea. :D mutta Lahteen tullaan, tässä pieni ennakko maistiainen, lataan lisää kuvia viikonlopun jälkeen.
Kuva

EDIT: Enpäs saanutkaan pyörää vielä valmiiksi, hilkulle meni mutta aika loppui kesken.

Avatar
Kiertomäntä
FCMA member 2018
Viestit: 712
Liittynyt: 05.05.2013 22.38
Paikkakunta: KotHam City
Viesti:

Re: Yamaha YZR-M1 2010 Laguna seca

Viesti Kirjoittaja Kiertomäntä » 07.09.2013 22.44

No tavoitteitahan projekteille pitää asettaa, eihän ne muuten valmistuisi koskaan... :roll:

Mutta sanon edelleen, että hyvää jälkeä tähän asti on ollut, ei itsellä riittäisi hermot noihin siirtokuviin...
Kipu on mielen heikkoutta, joka poistuu ruumiista.

Average modeler, professional idiot.

Avatar
Petri Kokkonen
AirFix
Viestit: 179
Liittynyt: 05.03.2013 01.21
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yamaha YZR-M1 2010 Laguna seca

Viesti Kirjoittaja Petri Kokkonen » 08.09.2013 23.53

Kiertomäntä kirjoitti:No tavoitteitahan projekteille pitää asettaa, eihän ne muuten valmistuisi koskaan... :roll:

Mutta sanon edelleen, että hyvää jälkeä tähän asti on ollut, ei itsellä riittäisi hermot noihin siirtokuviin...
Jep, pitäähän noita tavoitteita olla mutta en yhtään uskonut että kasaaminen voisi viedä näinkin paljon aikaa.
Eikä nuo dekaalit loppujen lopuksi olleet niin pahat laittaa, mutta laatu olisi voinut olla parempi. Kokeilin kahta eri lakkaa ja molemmilla sain dekaalit rypistymään, Tamiyan dekaaleilla ei ongelmaa ollut.

Mutta kuten yllä jo mainitsin edelliset kaksi viikkoa maalasin päivät, rakensin yöt, keräsin hirveän univelan ja silti mopo jäi kesken. Ihme etteivät naapurit häiriintyneet kun rakensin monesti kahteen asti yöllä! :screwy:
Eniten työtä teetti Top Studion ketju "palapeli", tämä on toinen yritys näiden ketjujen kanssa. Ensimmäinen yritys ei ole mitään mainitsemisen arvoista, tämä oli jo parempi.

Takaratas on Top Studion ketjurakennus sarjasta ja jarrulevy saman firman detaljointi sarjasta.
Kuva
Kuva

Puolivalmis takasvingi.
Kuva
Kuva

Isoimmat osakokonaisuudet kasattuna.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Äänenvaimentimessa kokeilin ensimmäistä kertaa Studio27:n 3D dekaalia, kuvio ei kuvassa näy hyvin mutta kuvio on vähän "koholla". Muut hiilikuitu dekaalit ovat myös Studio 27:n valmistamia. (S koko)
Kuva

Katteitakin jo sovittelin, vähän kehnosti vielä istuvat.
Kuva
Kuva
Kuva

La. Aamuyöstä alkoi osia jo hajoamaan kun väsymys alkoi painaa, vastahan olin kuusi tuntia rakentanut putkeen ja ollut vajaa 20 tuntia hereillä. :D
Etujarruletkun liitin napsahti poikki.
Kuva

Samoin kävi Etulokasuojan "kiinnitysraudalle" (siinä liukupitken vasemmalla puolen.)
Kuva

Avatar
Kiertomäntä
FCMA member 2018
Viestit: 712
Liittynyt: 05.05.2013 22.38
Paikkakunta: KotHam City
Viesti:

Re: Yamaha YZR-M1 2010 Laguna seca

Viesti Kirjoittaja Kiertomäntä » 24.09.2013 14.19

Petri Kokkonen kirjoitti: Puolivalmis takasvingi.
Kuva
:shock: :shock:

1:1 ketjuja pariin kertaan kasanneena/mananneena en edes halua ajatella mitä tuon tekeminen vaatii...
Petri Kokkonen kirjoitti:Ihme etteivät naapurit häiriintyneet kun rakensin monesti kahteen asti yöllä! :screwy:
Piditkö itse ääntä vai pitääkö sormipora liikaa ääntä? :mrgreen:
Kipu on mielen heikkoutta, joka poistuu ruumiista.

Average modeler, professional idiot.

Avatar
Petri Kokkonen
AirFix
Viestit: 179
Liittynyt: 05.03.2013 01.21
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yamaha YZR-M1 2010 Laguna seca

Viesti Kirjoittaja Petri Kokkonen » 24.09.2013 15.28

Kiertomäntä kirjoitti: 1:1 ketjuja pariin kertaan kasanneena/mananneena en edes halua ajatella mitä tuon tekeminen vaatii...
Ei tuo ketjun kasaaminen ylivoimaisen vaikeaa ole, vaikka näen siitä vieläkin painajaisia Vaikeaa on saada siisti lopputulos. Ihan ookoo tuosta tuli, pahimmat mokat saa onneksi piiloon :lol:
Kiertomäntä kirjoitti:Piditkö itse ääntä vai pitääkö sormipora liikaa ääntä? :mrgreen:
Jep, nuo sormiporat pitää kyllä aikamoista meteliä. :mrgreen: ainakin itsestä tuntuu että kolistelen todella äänekkäästi.

Nyt on vähän fiilis hukassa tuon mopon kanssa, katteet ei tahdo istua ja osia hajoo. :banghead: Vähän liian ison palan kakkua haukkasin. Mutta IPMS:n näyttelyyn olis tarkoitus tuoda.
Onneksi on terapiamallina tekeillä pienoismallit.netin Tamiya ryhmiksen mopo.

Avatar
Kiertomäntä
FCMA member 2018
Viestit: 712
Liittynyt: 05.05.2013 22.38
Paikkakunta: KotHam City
Viesti:

Re: Yamaha YZR-M1 2010 Laguna seca

Viesti Kirjoittaja Kiertomäntä » 24.09.2013 16.37

No jos ei vielä lauantaiseksi ehdi, niin kai tämä fcma openiin tulee? Aikaa kuitenkin vielä puolisentoista kuukautta...
Kipu on mielen heikkoutta, joka poistuu ruumiista.

Average modeler, professional idiot.

Avatar
Petri Kokkonen
AirFix
Viestit: 179
Liittynyt: 05.03.2013 01.21
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yamaha YZR-M1 2010 Laguna seca

Viesti Kirjoittaja Petri Kokkonen » 26.09.2013 22.45

Kiertomäntä kirjoitti:No jos ei vielä lauantaiseksi ehdi, niin kai tämä fcma openiin tulee? Aikaa kuitenkin vielä puolisentoista kuukautta...
Pitäisi tämän IPMS:n näyttelyyn ehtiä, tottakai FCMA openiin tullaan. Fcma openissa en olekkaan ennen käynyt, tai no enpä juuri muissakaan. :mrgreen: IPMS, Model Expo ja American car show ovat ainuat missä on tullut käytyä.

Loppusuoralla mennään, vähän paikkamaalausta, muutama dekaali ja ne perkeleen katteet.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Rakentelu fiiliskin nousi kun sai 46:t riviin.
Kuva

Vastaa Viestiin