Bare metal foil

Keskustelua pienoismallien pintakäsittelystä - siirtokuvat, vahaus, kiillotus

Valvoja: FCMA Moderaattorit

Avatar
Jussi Kankaanmäki
AirFix
Viestit: 149
Liittynyt: 25.09.2005 17.21
Paikkakunta: Tampere

Bare metal foil

Viesti Kirjoittaja Jussi Kankaanmäki » 08.09.2006 23.46

Pitäis tehdä focukseen valojen umpiot ja nehän ei tietysti ole valmiiks kromattu. Kyselisin että kuinka hyvin tolla otsikon aineksella saa tehtyä kaarevia pintoja? Onko se niin ohutta että jos joutuu tekemään taitoksen tai jatkoksen, niin ei näkyisi umpion lasin takaa se sauma kovin pahasti?

Absolut
Revell
Viestit: 1493
Liittynyt: 01.11.2005 13.27
Paikkakunta: Ei mallailemassa ;)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Absolut » 09.09.2006 13.19

Vois saadakin mytättyä ihan hyvin sen sinne. On niin ohutta et sen saa "ryppyynkin" sinne aika siististi, ainakin jos on rihloitettu lasi valossa.

Mutta entäs jos vetelis sopivan värisellä alcladilla?
Nyt halvalla ajanvietettä PITKÄKSI aikaa.
http://forum.fcma.fi/viewtopic.php?f=8&t=10349

Avatar
Jussi Kankaanmäki
AirFix
Viestit: 149
Liittynyt: 25.09.2005 17.21
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jussi Kankaanmäki » 09.09.2006 19.11

Kyllä sen sai ihan kohtuullisesti sinne taipumaan. Siihen tulee kyllä ihan kirkas lasi päälle.

Vastaa Viestiin