`70 Dodge Charger "Green beast"

Esittele omat valmiit/keskeneräiset mallit. Kaikki autot tänne.

Valvoja: FCMA Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Janne Herajärvi
Tamiya

`70 Dodge Charger "Green beast"

Viesti Kirjoittaja Janne Herajärvi » 13.02.2018 19.55

Moro! Uutta projektia pukkaa, tai no maalasin mä tän korin jo viime vuonna ja sen jälkeen se odotti lähinnä aikaa ja ideoita.. Tästä se nyt kuitenkin lähtee liikkeelle.. Elikkäs tää on nyt se Fast n`furious mallin Charger minkä Revell julkaisi 2016? Lähdin rakentelemaan tätä ihan erinäköiseksi, mitä sen oikea esikuva on, joten Toretton Dodgea tästä ei nyt tule.. Ei hätää F&F fanit, mulla on yks kortti vielä taskussa sitä elokuvasarjaa ajatellen, siitä lisää myöhemmin tulevaisuudessa. Nyt nysvätään tähän vähän nitropäivitystä ja muuta kivaa sälää ja laitetaan nippuun auto tietynlailla budjettirakenneltuna, elikkäs paljon tulee uutta osaa ja hieno ylimaalaus candy lime vihreällä, mutta konehuoneeseen, alustaan ja sisustaan tuohon kohtaan missä pitäs takapenkin olla jää näkyviin auton "vanha väri" eli millä värillä se on muka joskus tilattu.. Suoraan Moparin värikartasta tuskin sekään väri on mutta mielikuvitusta kehiin.. Paljoa tässä ei nyt ole tapahtunut vielä, mutta muutama kuvatodiste puhukoon puolestaan :screwy:

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Juu ja tähän tulee tosiaan maski mallia "ajovalot esillä" :thumbup:

Janne Herajärvi
Tamiya

Re: `70 Dodge Charger "Green beast"

Viesti Kirjoittaja Janne Herajärvi » 27.02.2018 18.57

Moro, olisko se aika päivittää.. Maskin ajovalomuokkaus on nyt valmis.. Melko haasteellista oli asetella 4 kpl nuita linssejä paikoilleen syvälle maskiin, ilman mitään kohdistusapuja.. Kuskin puolella toinen linssi on vähän vinossa nyt ja vänkärin puolella toinen taitaa olla vähän ylempänä.. mutta kun pikaliiman kanssa ei ollut kuin yksi yrityskerta niin saa nyt kelvata.. Moottoriin olen johtoletkuputkitöitä jo vähän alotellut.. Sisustan vanhaan peltiosuuteen sipistelin vähän ruostetta..

Kuva
Kuva
Kuva

Vastaa Viestiin