'59 Chevy El Camino Custom

Esittele omat valmiit/keskeneräiset mallit. Kaikki autot tänne.

Valvoja: FCMA Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Avatar
Niko Lindström
FCMA member 2018
Viestit: 2456
Liittynyt: 20.02.2008 18.34
Paikkakunta: Vantaa.
Viesti:

'59 Chevy El Camino Custom

Viesti Kirjoittaja Niko Lindström » 07.01.2018 01.06

TRaK Foorumilla (Traditional Rod and Kustom In Scale) julkaistiin viime vuoden puolella TRaK Autorama yhteisprojekti/kisa, jonka teemana on '60 luvun tyyliin rakennellut autot. Luokkia on neljä, Rod, Custom, Competition ja Street ja yksi mallari voi ilmoittautua korkeintaan yhdellä mallilla yhteen luokkaan, eli maksimi on siis neljä mallia rakentajaa kohden.

Kuva

Kisan voittaminen tuossa seurassa on miltei mahdotonta, mutta siitä en ajatellut ottaa stressiä, vaan pääasia olisi saada jotain valmiiksi. Täydellinen projektiaihio löytyikin kun näin kuvia Jerry Prestonin '59 El Caminosta, joka sai '60 luvun alussa hieman uusia muotoja Bill DeCarrin käsittelyssä, ja Larry Watson maalasi autoon sitten useampiakin eri väriteemoja.

Kuva
Kuva

Mun hyllyssä olikin odotellut muutaman vuoden AMT:n '59 El Camino, jolle oli useitakin suunnitelmia, mutta tämä vei voiton kaikista, joten kun kisa virallisesti alkoi eilen, niin Camino pöydälle ja rakentelemaan. Tarkoitus ei ole tehdä kopiota tuosta ylläolevasta autosta, mutta joitain Customkikkoja ajattelin ryöstää siitä tähän mun tekeleeseen.

Kuva

Ihan ensimmäisenä tuossa oikeassa autossa pisti silmään noiden '59 Letukalle tunnusomaisten "kulmakarvojen" poistaminen, joten se piti tehdä tähän malliinkin. Tuo olikin aika helppo operaatio, styreenisuikaleita vaan oikeaan kokoon ja liimalla kiinni, jonka jälkeen pientä muotoilua viilaamalla. Hienosäätöä noi vielä vähän vaatii ennenkuin konepelti istuu kunnolla, mutta eiköhän kevyt hionta auta asiaa.

Kuva
Kuva
Kuva

Tässäkohtaa mennään nyt, seuraavana tarvisi alkaa miettimään mitä tuolle maskille tekisi... Oikeassa autossa kun oli '60 Mercuryn maski tuplavaloilla, joiden kehykset oli liitetty koriin kiinni. AMT:n sarjassa tulee vastaavanlainen maski mukana, tosin siinä on vaan yhdet etuvalot. Toki pienellä sahailulla saan noi Letukan orkkis lampunkehykset liitettyä Mercuryn maskiin, jolloin keulille saa tuplavalotkin. Toinen vaihtoehto olis putkimaski samoilla tuplavaloilla, mutta jostain syystä tuo Mercuryn maski houkuttelee ehkä kuitenkin enemmän... Saa nyt nähdä mitä tuon kanssa keksii....
FHRA S/SS 570 Driver.
"Well I Got The Throttle Wide Open, Both Wheels Left The Ground"
Lindström Racing - Stock Eliminator Drag Race Team.

ESA.M
Heller
Viestit: 4
Liittynyt: 10.01.2017 02.08

Re: '59 Chevy El Camino Custom

Viesti Kirjoittaja ESA.M » 07.01.2018 03.43

Moi!,siihen custom maskiin on irtonaisina ne sisemmät valot!,ainakin tossa mun versiossa!. Onnea kisaan! :thumbup:

Avatar
Niko Lindström
FCMA member 2018
Viestit: 2456
Liittynyt: 20.02.2008 18.34
Paikkakunta: Vantaa.
Viesti:

Re: '59 Chevy El Camino Custom

Viesti Kirjoittaja Niko Lindström » 07.01.2018 15.42

Kiitos vinkistä, enpä ollutkaan huomannut tuota!

Sovittelin noita sisempiä lamppuja tuohon Mercuryn maskiin ja hyvältä näyttää. Eipä tästä vielä voi varmaksi sanoa, että onko tämä lopullinen versio, mutta aika todennäköisesti se on. Noita Letukan orkkis lampunkehyksiä käytettäessä haluaisin jotenkin muuttaa niitä vaikka sitten kiinnittämällä ne saumattomasti koriin, mutta jotenkin tämä näyttää paremmalle:

Kuva
Kuva
FHRA S/SS 570 Driver.
"Well I Got The Throttle Wide Open, Both Wheels Left The Ground"
Lindström Racing - Stock Eliminator Drag Race Team.

ESA.M
Heller
Viestit: 4
Liittynyt: 10.01.2017 02.08

Re: '59 Chevy El Camino Custom

Viesti Kirjoittaja ESA.M » 07.01.2018 17.07

Hyvältä näyttää noin!,vähän harmittaa kun en itse tehnyt customia,no jospa vielä sais toisen 59 Caminon ton suht vakion rinnalle,niin sais laitettua siihen ton maskin!,sen verran hyvän näköinen toi versio on!

Avatar
Niko Lindström
FCMA member 2018
Viestit: 2456
Liittynyt: 20.02.2008 18.34
Paikkakunta: Vantaa.
Viesti:

Re: '59 Chevy El Camino Custom

Viesti Kirjoittaja Niko Lindström » 07.01.2018 20.05

Kiitokset! Joo, kyllä tämä maski & etulamppuyhdistelmä on todennäköisesti se viimeinen versio, senverran hyvin noi sopii tähän koriin.

'59 Letukassahan on ainesta monenlaisiin eri rakennelmiin, mäkin suunnittelin pitkään, että pitäiskö tästä tehdä Custom vai kilpuri vai sitten vetoauto EtumoottoriDragsterille... Ja alkuperäisenäkin tällainen on erittäin hieno. Yksi SMP:n vanha '60 El Caminon sarja tuolla hyllyssä odottelee rakentamista, mutta tarvii varmaan jossakin vaiheessa haalia vielä toinen '59:n sarjakin... Eli siis jos alat tekemään toista Caminoa, niin pistähän ihmeessä kuvia näkyville. :wink:
FHRA S/SS 570 Driver.
"Well I Got The Throttle Wide Open, Both Wheels Left The Ground"
Lindström Racing - Stock Eliminator Drag Race Team.

Avatar
Janne Herajärvi
Tamiya
Viestit: 2259
Liittynyt: 27.12.2007 15.51
Paikkakunta: Tornio

Re: '59 Chevy El Camino Custom

Viesti Kirjoittaja Janne Herajärvi » 08.01.2018 06.23

Hienolta näyttää kulmakarvat nypittynä :mrgreen: Maski sopii todellahyvin keulan ilmeeseen.. Mulla ei tällasta Caminoa vielä hyllyssä olekkaan, alkaa hankinta houkuttaan näitten kuvien myötä :thumbup:

Avatar
Niko Lindström
FCMA member 2018
Viestit: 2456
Liittynyt: 20.02.2008 18.34
Paikkakunta: Vantaa.
Viesti:

Re: '59 Chevy El Camino Custom

Viesti Kirjoittaja Niko Lindström » 10.01.2018 02.48

Kiitos Janne! Ja olithan säkin näköjään mennyt tilaamaan yhden AMT:n Caminon hyllyyn, kun kävin kurkkimassa tuolta viimeisten hankintojen ketjusta. :mrgreen: Hieno sarjahan tää on ja Caminossa on potentiaalia monenlaisiin eri rakennelmiin...

Moottoria olen ihmetellyt tässä pari viimeistä päivää. Sarjan motti esittää tietysti 348 Isolohkoa, kun se oli isoin saatavilla ollut moottorivaihtoehto vuonna '59. Koska mun rakennelma sijoittuu kuitenkin '60 luvun alkupuoliskolle, niin moottori tulee esittämään 409 Isolohkoa, tosin tuo muutos on varsin helppo tehdä kun koneethan erottaa lähinnä öljytikun paikasta, 348 koneessa kun tikku on kuskinpuolella, 409:ssä tikku on apparin puolella...

Kuvassa konetta on vaan nopeasti soviteltu kasaan, kaikki paitsi venakopat on tästä sarjasta. Venakopat löytyi AMT:n '62 Avo-Impalasta. Imusarja tulee tosin vaihtumaan, kun aloin miettimään, että nämähän melkein kaikki on rakennettu tuolla TriPower imusarjalla, niin täytyy tehdä jotain vähän erilaista. Joten tarkoitus olisi tuplata kaasarien määrä, eli siis kuusi Strombergia olisi tarkoitus istuttaa koneeseen huolehtimaan bensansaannista. Noitahan ei tosin mulla tietenkään ole riittävää määrää varastossa, niin täytyy kääntyä varmaan Replicas & Miniatures Of Marylandin puoleen, kun sieltä saa samalla juuri sellaisia putsareita noihin kaasareihin kun haluan, ja toisaalta firman pitäjä Norm on yksi koko Autorama-skaban sponsoreista.

Kuva
Kuva

Silläaikaa kun hieron kauppoja hartsiosista ja odottelen niiden saapumista, pitää saada jotain muuta tekemistä, joten sovittelin pikaisesti rengas/vannepuolta. Chrome Reverset on aina olleet yhdet mun suosikkivanteista, ja kun tuossa projektin innoittajassakin on sellaiset, niin kai ne täytyy tähänkin laittaa. Kuvien setti on Pegasuksen tekemä, renkaat on todella hienot ja juuri oikean kokoiset, mutta vanteiden detaljointi ei ole ihan viimeisen päälle. Joten jos löydän jostain hieman tarkemmat Reverset, mitkä sopii noille kumeille, niin saatan vaihtaa ne vielä alle...

Kuva
Kuva
Kuva
FHRA S/SS 570 Driver.
"Well I Got The Throttle Wide Open, Both Wheels Left The Ground"
Lindström Racing - Stock Eliminator Drag Race Team.

Avatar
Jarkko Antikainen
Moderaattori
Viestit: 4599
Liittynyt: 28.09.2004 10.33
Paikkakunta: Masku
Viesti:

Re: '59 Chevy El Camino Custom

Viesti Kirjoittaja Jarkko Antikainen » 10.01.2018 09.00

Muutokset näyttävät sekä ajan- että tyylinmukaisilta, mites puskurivalinta? Vakiot vaiko kustom- osat vaiko kokonaan pois?

Avatar
Tuomas Seppälä
Hasegawa
Viestit: 1528
Liittynyt: 19.01.2005 10.33
Paikkakunta: Loimaa

Re: '59 Chevy El Camino Custom

Viesti Kirjoittaja Tuomas Seppälä » 10.01.2018 23.01

Tyylikästä settiä :thumbup:
Normanilta muistaakseni löytyy kuuden kaasarin imusarja ainakin pikkulohkoletukkaan.
Noi Pegasuksen reverset vois toimia silleen Barris-tyyliin eli pulttien ympärillä oleva alue jollain candyvärillä maalattuna?
www.facebook.com/tumbesgarage Hot rods & cool kustoms

Avatar
Niko Lindström
FCMA member 2018
Viestit: 2456
Liittynyt: 20.02.2008 18.34
Paikkakunta: Vantaa.
Viesti:

Re: '59 Chevy El Camino Custom

Viesti Kirjoittaja Niko Lindström » 12.01.2018 01.00

Kiitos Jarkko ja Tuomas!

Puskuriasia ei ole ihan varma vielä, mutta todennäköisesti eteen tulee ihan orkkispuskuri kuten tuossa oikeassakin autossa oli. Rekkarikilven taustalevyn ympärillähän siinäkin on pienet alaspäin suuntautuvat kävyt, mutta tuskin niitä tarvii sheivata poiskaan, vaikka Californiassa ei eturekkaria tarviikaan olla jolloin niiden väli jää tyhjäksi. :D

Normanilta löytyy tosiaan 6x2 imusarja SBC:n, mutta epäilen hieman sen sopivuutta 409 koneeseen. Onneksi mulla on tuossa yksi imusarja kahdeksalle kaasarille, niin ajattelin silputa siitä sopivan, sitä kun joutuu muutenkin vähän muotoilemaan uudestaan, jotta se sopii kansien väliin ongelmitta. Ja vanteiden keskiosien maalausta täytyykin harkita, noi vanteet nyt todennäköisesti kuitenkin jää tähän, kun mitkään muut Reverset mitä löysin, ei sopineet noihin Pegasuksen kumeihin...


Ja laitanpa nyt samalla sitten pari kuvaakin, mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut, mutta koesovitin akselistot paikalleen niin sain nähdä, että tarviiko alkaa silppuamaan jousia jotta "stance" saadaan sopivaksi. Eikä näköjään tarvinnut, vaan kulkukorkeus sattui kerralla kohdilleen ja vieläpä pienen etunojan kanssa ihan niinkuin halusinkin. Ainoastaan etuvanteiden kiinnitystappeja piti hieman viilailla ohuemmiksi, jotta ne mahtui vanteiden kiinnitysreikään.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Ja kun lisämuutoksille ei ollut tarvetta, viilailin ja hioin pohjalevyn valmiiksi ja suihkin päälle pohjamaalia...

Kuva
FHRA S/SS 570 Driver.
"Well I Got The Throttle Wide Open, Both Wheels Left The Ground"
Lindström Racing - Stock Eliminator Drag Race Team.

Ismo Penttinen
FCMA member 2018
Viestit: 1332
Liittynyt: 16.01.2007 01.19
Paikkakunta: 60°10'15''N 24°56'15''E

Re: '59 Chevy El Camino Custom

Viesti Kirjoittaja Ismo Penttinen » 12.01.2018 01.13

On muuten hyvän näköinen tuon vuosikerran Camiina. Tekemäsi muutokset on oikein onnistuneita, liikaa ei kannata muokata noita jo valmiiksi villejä linjoja. Ei muuten olisi paha väri ollenkaan tuommoinen baby blue, mikä kopassa jo on 8) . Model on!

Avatar
Niko Lindström
FCMA member 2018
Viestit: 2456
Liittynyt: 20.02.2008 18.34
Paikkakunta: Vantaa.
Viesti:

Re: '59 Chevy El Camino Custom

Viesti Kirjoittaja Niko Lindström » 30.01.2018 23.53

Kiitos Ismo! Totta, tällaista koria ei kannata alkaa muuttelemaan liikaa, kun korimuodot on jo tehtaaltakin aika onnistuneet. Eikä tähän isoja muutoksia enää ollut suunnitteillakaan, joitain merkkejä saatan sheivata ja takavalot tulee vaihtumaan johonkin muihin, mutta siinäpä se.

El Caminon sisustakin on aika hieno jo alkuperäisenä. Eli en muuta noita itse verhoiluja mitenkään, verhoilun väritys vaan vaihtuu. Pääväriksi löysin jonkun vanhan purkin Humbrolin kuparia mitä pensselöin penkkiin ja ovipahveihin. Tokaksi väriksi sitten valkoista, ja tässäkohtaa muistuikin taas mieleen miksi yritän mielelläni vältellä valkoisella maalaamista (ainakin pensselillä). No, kyllä se 4-5 maalikerroksen jälkeen alkoi jo jotenkin peittämään... Seuraavana sisusta tarvisi hieman listojen ja muiden pikkunippeleiden kromausta. Osa tulee hoitumaan perinteisesti foililla, mutta ainakin ikkunanveivit tarvisi Molotowin kromikynää kun en mä ole noita osannut koskaan foilata siististi...

Kuva

Alustapuolellakin tapahtui jotain pientä, taka-akselinpuolikkaat liimasin yhteen ja jonkinverran kittailuakin joutui samalla harrastamaan... Sitten vaan väriä niskaan.

Kuva
Kuva
Kuva

Pohjalevyn suihkin Mastonin mattamustalla spraylla ja rungon ja bensatankin maalailin pensselillä kiiltävänmustiksi. Tankin kiinnityspannat maalasin vielä tän jälkeen hopeaksi.

Kuva

Noiden Pegasuksen vanteiden taustapuolet oli aika aneemiset. Varaosalaatikosta löytyi onneksi sopivankokoiset vanteiden taustat. Eihän nuokaan täydelliset ole, mutta huomattavasti paremmat kuin ei mitään. Maalauksen jälkeen lisäsin niihin vielä jarruputkien liittimet, mitkä tein kuusikulmaisesta muovitangosta. Ja noi pienet reijät ylhäällä on käsijarruvaijereita varten.

Kuva

Seuraavana tein bensalinjan tankilta rungon sisään hitsauslangasta, jonka maalasin hopeeksi. Jarruputki tuli lisättyä taka-akseliin, josta se jatkuu kumiletkuna auton lattiassa olevaan liittimeen, josta jarruputki jatkuu taas tuttuun tapaan metallisena kardaanitunnelia pitkin kuten oikeassakin. Tämän jälkeen vaan taka-akseli pyörineen ja tukivarret ja jouset paikalleen.

Kuva
FHRA S/SS 570 Driver.
"Well I Got The Throttle Wide Open, Both Wheels Left The Ground"
Lindström Racing - Stock Eliminator Drag Race Team.

Ismo Penttinen
FCMA member 2018
Viestit: 1332
Liittynyt: 16.01.2007 01.19
Paikkakunta: 60°10'15''N 24°56'15''E

Re: '59 Chevy El Camino Custom

Viesti Kirjoittaja Ismo Penttinen » 31.01.2018 18.21

Siistiä jälkeä jälleen, mutta tuo bensatankin muoto on pikkasen outo. Miksi se on tehty tuommoiseksi kapeaksi banaaniksi? Varapyörälle tila?
Edit... eikun Googlen kuvahaku kertoo, että tuommoinenhan se on. Mutta minkä takia?

Avatar
Kiertomäntä
FCMA member 2018
Viestit: 712
Liittynyt: 05.05.2013 22.38
Paikkakunta: KotHam City
Viesti:

Re: '59 Chevy El Camino Custom

Viesti Kirjoittaja Kiertomäntä » 01.02.2018 14.10

Sopis olemaan juuri ulkoapäinkiinnitettävä varapyörä. Tai sitten on ollu laiska mallintaja, eikä ole tehny koteloa.

Hyvännäköisen kuparipinnan oot saanu aikaiseksi siveltimellä. Itsellä ei tule kuin raitoja...
Kipu on mielen heikkoutta, joka poistuu ruumiista.

Average modeler, professional idiot.

Avatar
Niko Lindström
FCMA member 2018
Viestit: 2456
Liittynyt: 20.02.2008 18.34
Paikkakunta: Vantaa.
Viesti:

Re: '59 Chevy El Camino Custom

Viesti Kirjoittaja Niko Lindström » 07.02.2018 20.30

Kiitos molemmille, ja varapyörän takia tosiaan bensatankki on tuonmallinen. Henkilömallissahan tankki on "normaalimman" muotoinen, kun varapyörä on kontissa. Ja kuparipintakin vaati kyllä pari maalauskerrosta ennenkuin se peitti vaaleansinisen muovin kokonaan.

Tuossa on vielä yksi kuva takajousituksesta, lisäsin käsijarruvaijerit vielä paikalleen. Ne on Scale Productionin tulpanjohtomateriaalista tehty, tuo osa joka ei ole muovikuoren sisällä on sitten vaan maalattu hopealla ja liittimet millä vaijerit kiinnittyy runkoon on tehty kuusikulmaisesta muovitangosta. Vielä puuttuu takaiskarit ja panhard-tanko, mutta iskarien maalaus meni käsille, joten ne osat on nyt maalinpoistossa... Panhard-tankoa ei taas voi vielä asentaa, koska se vaikeuttaa iskarien asentamista...

Kuva
FHRA S/SS 570 Driver.
"Well I Got The Throttle Wide Open, Both Wheels Left The Ground"
Lindström Racing - Stock Eliminator Drag Race Team.

Avatar
Janne Herajärvi
Tamiya
Viestit: 2259
Liittynyt: 27.12.2007 15.51
Paikkakunta: Tornio

Re: '59 Chevy El Camino Custom

Viesti Kirjoittaja Janne Herajärvi » 07.02.2018 20.39

Siistiä jälkeä.. Mä taidan kattella tän sun Caminon rakentelun loppuun ennenku uskallan sitä omaa aloittaa.. Tos yritin aloittaa 68 Caminoa, mutta korin osien maalaus meni heti reisille ja nyt maalit poistettuna odottavat uutta yritystä.. Nyt on kuitenkin sellanen Hemi-Nitro-Blower Charger tuossa alkutekijöissään, kori on maalissa ja moottorikin on saanut ekat kerrokset oranssia jo pintaan :wink: Varmaan siitä topic tulee tässä jahka saan vähän eteen päin.. :thumbup:

Avatar
Niko Lindström
FCMA member 2018
Viestit: 2456
Liittynyt: 20.02.2008 18.34
Paikkakunta: Vantaa.
Viesti:

Re: '59 Chevy El Camino Custom

Viesti Kirjoittaja Niko Lindström » 13.02.2018 18.27

Kiitokset! Pistä Caminosta rakenteluketjua pystyyn sitten kun saat sen aloiteltua, näitä ei näe liikaa rakennettavan. Mutta senverran mielenkiintoiselta kuullostaa myös Charger-projekti, että siitäkin tarvitaan ehdottomasti projektiketjua näytille! :D
FHRA S/SS 570 Driver.
"Well I Got The Throttle Wide Open, Both Wheels Left The Ground"
Lindström Racing - Stock Eliminator Drag Race Team.

Avatar
teyo
FCMA member 2018
Viestit: 877
Liittynyt: 11.04.2005 16.03
Paikkakunta: jyväskylä
Viesti:

Re: '59 Chevy El Camino Custom

Viesti Kirjoittaja teyo » 18.02.2018 20.43

Neljä sarjaa on mullakin hyllyssä mutta yhtään en ole vielä saanut rakennettua mutta vahvasti on suunniteltu. Toi maski toimii yksilläkin ajovaloilla tai siten että toiset valot olisivat erillään keskemmällä. Ejektorin jäljet olisi voinut poistaa pohjalevystä.
pienoismalleja www.elisanet.fi/teijon/models Purkaminen on rakentamista

Avatar
Niko Lindström
FCMA member 2018
Viestit: 2456
Liittynyt: 20.02.2008 18.34
Paikkakunta: Vantaa.
Viesti:

Re: '59 Chevy El Camino Custom

Viesti Kirjoittaja Niko Lindström » 18.02.2018 21.48

Joo noi ejektorinjäljet tuossa tankin takana ei tullutkaan mieleen, tosin pohjassa on jonkinlainen pieni röpelöpinta joka olisi pitänyt sitten samalla hioa koko alueelta pois. No, myöhäistä niitä enää on alkaa poistaa, mutta eipä tuota alustaa onneksi tule aina esiteltyä. :mrgreen:

Maski vaatii mun mielestä ehdottomasti noi toiset valot, mutta tosiaan ne näyttää aika hyviltä myös tuolla keskemmällä missä ne alkuperäisessä Mercuryn maskissa onkin. Mutta näillä mennään, ehkä parhaimmillaan ne kuitenkin sopii tähän koriin kun molemmat valot on kaukana reunoilla.
FHRA S/SS 570 Driver.
"Well I Got The Throttle Wide Open, Both Wheels Left The Ground"
Lindström Racing - Stock Eliminator Drag Race Team.

Avatar
teyo
FCMA member 2018
Viestit: 877
Liittynyt: 11.04.2005 16.03
Paikkakunta: jyväskylä
Viesti:

Re: '59 Chevy El Camino Custom

Viesti Kirjoittaja teyo » 20.02.2018 21.07

No eipä se alusta tosiaan ensimmäinen tarkastelun kohde ole. Mutta mikäli siitä vielä väännetään niin aika karu on AMT:n pohja, ainakaan taka-akseli ei heti ruostu poikki massan määrän perusteella. Onkohan kukaan sovitellut Revelin Impalan alustaa.
pienoismalleja www.elisanet.fi/teijon/models Purkaminen on rakentamista

Avatar
Niko Lindström
FCMA member 2018
Viestit: 2456
Liittynyt: 20.02.2008 18.34
Paikkakunta: Vantaa.
Viesti:

Re: '59 Chevy El Camino Custom

Viesti Kirjoittaja Niko Lindström » 21.02.2018 00.30

Joo olet oikeassa, ei tuo AMT:n alusta mikään paras mahdollinen ole. Onneksi siinä nyt on sentään irralliset akselit, mutta kyllähän toteutus muuten jättäisi parantamisen varaakin. Revellin alustaa sovittelin joskus, mutta se olisi vaatinut muistaakseni kavennusta (Mikä nyt ei olisi mahdoton homma ollut) ja taka-akselin ylitys oli liian korkea, eli ottaa lavaan kiinni. Ja samat ongelmat oli kun sovittelin samaista alustaa vanhaan SMP:n '60 El Caminoon, eli siinä joutunee kanssa käyttämään tätä AMT:n sarjaa alustanluovuttajana.
FHRA S/SS 570 Driver.
"Well I Got The Throttle Wide Open, Both Wheels Left The Ground"
Lindström Racing - Stock Eliminator Drag Race Team.

Vastaa Viestiin