Moottoriksi tuli 426 Commando ja vaihteistoksi A727. Perä on 8 3/4 hartsiosa kun mallin alkuperäinen on liian pieni.





Pari työnaikaista kuvaa:





Väriksi tuli Dodgen Turf Green ja Truck White.
Valvoja: FCMA Moderaattorit
Noissa ketjuissa on suojat päällä, mutta siinä loppui mielikuvitus kesken ja jätin ne pois.Jarkko Antikainen kirjoitti: ↑07.12.2018 16.23Mukavan näköinen laitos sopivasti lisädetaljeilla höystettynä ja värimaailmakin on kohdillaan.
Nuo perälaudan ketjut... kuuluuko niiden olla korin ulkopuolella? Maalipintahan tuossa naarmuuntuu.
Kapselit on Missing Linkin hartsi tekeleitä: https://www.ebay.com/itm/Resin-1968-73- ... rk:26:pf:0Mikko Valkeapää kirjoitti: ↑07.12.2018 20.59Tämä on kyllä todella upea rakennelma!ja väri kombokin on tuon ajan yhdistelmistä kyllä yks toimivimmista tähän koriin. Mistä nuo pillerikapselit on peräisin? Näyttää ihan red stripe malleilta ja en oo missää mallissa viel törmänny semmosiin oikein järellisen näkösiin. Renkaat on vissiin uusista 65 plymouth malleista?
Ihe oon pyöritelly monesti käsissä sitä flinstonen paku versiota tästä ja haaveillu että joskus vielä sen rakentasin.
Suomessa on myös tämmönen tumman vihreä paku ja se taitaa olla jollain ahdin ym rajulla tekniikalla ja eikös jossain ollu jopa isolohkokin laitettu?
Hmm... erikeeperiä ja valkoista maalia suojamateriaaliksi?SpWa kirjoitti: ↑07.12.2018 21.58Noissa ketjuissa on suojat päällä, mutta siinä loppui mielikuvitus kesken ja jätin ne pois.Jarkko Antikainen kirjoitti: ↑07.12.2018 16.23Mukavan näköinen laitos sopivasti lisädetaljeilla höystettynä ja värimaailmakin on kohdillaan.
Nuo perälaudan ketjut... kuuluuko niiden olla korin ulkopuolella? Maalipintahan tuossa naarmuuntuu.
![]()