
Kun tuossa vanin kojelaudalla ei vielä mallia ollut (kuten capricen) niin päätimpä tehdä sitten vanista omannäköisensä, jos se joskus menee myyntiinkin niin jääpä jotakin vitriiniin.



Aloïtin hommaamalla vantasyn pienoismallin joka aika lähelle on jo perus g20 luokkaa. siihen sitten se alapokkausta pois ja ylemmäs uudelleen pokkaus. Ikkunoiden avaus ja sivuoven muuntaminen 40-60 parioveksi. Samalla otettiin liukukisko pois ja kitattiin rekisterikilven paikka. Tässä mallissahan on tuplavalokeula eli lyhyet ja pitkät päällekkäin kulmissa ja maskikin on hieman erilainen. Sillekkin on keretty jo paria muutosta tekemään, mutta valmis se ei ole vielä.
suurimmat muutokset tuloo kojelautaan ja maskiin. Myös kardaanin joutuu muuttamaan tukilaakerittomaksi malliksi ja kone vaihtuu 6,2l diiseliin lootan muuttuessa th700. työnsarkaa tulee riittämään tarpeeksi kun kerta starkin helmatkin pitää leipoa ja ne lipat ylös ja alas. Varapyöräkotelo onkin jo valmiiksi ovessa alhaalla eli siitä 1 pts.

Sisustus on kanssa uusiksi menossa. sielläpä ei paljoa sisustuspaneleita ole tässä mallissa joten muutokseen menee sekin.
Hommaa ei tosiaankaan vielä nopeuta se että esikuvansakkin on osissa autotallissa.

