Edge 540

Muihin kategorioihin sopimattomat rakennelmat tänne (lentokoneet, figuurit, ym.)

Valvoja: FCMA Moderaattorit

Tapani
AirFix

Re: Edge 540

Viesti Kirjoittaja Tapani » 28.01.2012 22.23

Montako lapaa valetaan?

Tapani
AirFix

Viesti Kirjoittaja Tapani » 29.01.2012 00.12

Paas ny ottaen sellainen kuva jossa on taas se kolikko tai tikkuaski vieressä...

Niko Niemi
Hasegawa

Viesti Kirjoittaja Niko Niemi » 29.01.2012 12.06

Petri Huhtala kirjoitti:Panelirajat ovat vähän turhan voimakkaat lentokoneeseen...
Pitänee paikkansa ainakin vielä. Senverran monta maalikerrosta on vielä odotettavissa, että pitäisi ilmeen hiukan rauhoittua ennen valmistumista.
Petri Huhtala kirjoitti: ...mutta muuten ei parannettavaa keksi. :thumbup:
Ikävä kyllä mä itse keksin koko ajan parannettavaa. Ei tunnu valmistuvan ei.
Tapani kirjoitti:Montako lapaa valetaan?
Kolme noin 50mm mittaista lapaa tarttis jostain löytää.
Tapani kirjoitti:Paas ny ottaen sellainen kuva jossa on taas se kolikko tai tikkuaski vieressä...
Meinaatko, että olen ku******* ja tämä onkin 1/72 mittakaavassa? Täytyy seuraavassa sessiossa käyttää kokoreferenssinä jotain sopivaa esinettä.

-Niko

Petri Huhtala
Tamiya

Viesti Kirjoittaja Petri Huhtala » 29.01.2012 13.53

Seteli toimii myös hyvin, jos joku vielä muistaa niitä. Nehän ovat sellaisia paperista tehtyjä värikkäitä lappuja, joilla pystyy maksamaan ostoksia. Viimeaikoina tosin olen törmännyt ongelmiin että varsinkin SAMPO ja NORDEA eivät enää halua tällaista rahaa ottaa vastaan ja nyt viimeksi kuulin että on myös kauppoja jotka eivät huoli seteleitä, joita myös käteiseksi kutsutaan. Mutta vanhemmat mallarit varmaan muistavat setelit, joten toiminee vielä ainakin osittain mittatikkuina. :thumbup:

Tervo
AMT
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tervo » 29.01.2012 18.58

Petri Huhtala kirjoitti:Seteli toimii myös hyvin, jos joku vielä muistaa niitä. Nehän ovat sellaisia paperista tehtyjä värikkäitä lappuja, joilla pystyy maksamaan ostoksia. Viimeaikoina tosin olen törmännyt ongelmiin että varsinkin SAMPO ja NORDEA eivät enää halua tällaista rahaa ottaa vastaan ja nyt viimeksi kuulin että on myös kauppoja jotka eivät huoli seteleitä, joita myös käteiseksi kutsutaan. Mutta vanhemmat mallarit varmaan muistavat setelit, joten toiminee vielä ainakin osittain mittatikkuina. :thumbup:
Älä nyt, kun katsoi tuota eilistä, ylimainostetuksi osoittautunutta Terra Novaa, näytti siltä, että setelit on viimiset mitä yhteiskunta vielä viime hetkillään käyttää! Muuten oli niin viimisen päälle hologrammeilla toteutettua iiristunnistusta läpinäkyvällä monitoimikortilla, mutta pimeät puuhat maksettiin repullisella riihikuivaa!
Kuveja: http://ts18056.kapsi.fi

And let me rest in pieces.

Hyneman
Heller

Viesti Kirjoittaja Hyneman » 29.01.2012 19.44

Tervo kirjoitti:
Petri Huhtala kirjoitti:Seteli toimii myös hyvin, jos joku vielä muistaa niitä. Nehän ovat sellaisia paperista tehtyjä värikkäitä lappuja, joilla pystyy maksamaan ostoksia. Viimeaikoina tosin olen törmännyt ongelmiin että varsinkin SAMPO ja NORDEA eivät enää halua tällaista rahaa ottaa vastaan ja nyt viimeksi kuulin että on myös kauppoja jotka eivät huoli seteleitä, joita myös käteiseksi kutsutaan. Mutta vanhemmat mallarit varmaan muistavat setelit, joten toiminee vielä ainakin osittain mittatikkuina. :thumbup:
Älä nyt, kun katsoi tuota eilistä, ylimainostetuksi osoittautunutta Terra Novaa, näytti siltä, että setelit on viimiset mitä yhteiskunta vielä viime hetkillään käyttää! Muuten oli niin viimisen päälle hologrammeilla toteutettua iiristunnistusta läpinäkyvällä monitoimikortilla, mutta pimeät puuhat maksettiin repullisella riihikuivaa!
Sori OT

No ameriikan poijaat käyttävät kuulemma vielä paljon sellaista mystisen kuulloista laitetta kuin shekki vihko, joten varmaan tuolloin mitä aikaa Terra nova kuvaa ameriikan poijjilla on setelit käytössä.... Muualla maailmassa varmaan on jo käytössä tuohon aikaan elin minuutit maksuna mitä ne käytti elokuvassa In time. Jokaisella on ranteessa kello joka näyttää paljonko on elin aikaa jälellä. Siitä vähennetään aina jos ostat esim ruokaa yms.

Vastaa Viestiin