Ford GT (IMC '65)

Tällä alueella esitellään laatikoiden sisältöjä, ei siis itse rakenteluprojekteja tai valmiita malleja.

Valvoja: FCMA Moderaattorit

Pauli Pippola
AirFix

Ford GT (IMC '65)

Viesti Kirjoittaja Pauli Pippola » 20.10.2011 12.11

Tämmöinen Aarre tuli jenkeistä. Hintaa hurjat 37.50 euroa suomeen toimitettuna.

Kyseessä on siis IMC nimisen firman Ford GT. Sarja on muistaakseni vuodelta '65. Mielestäni varsinkin ikäisekseen hyvä paketti. Kaikki aukeavat luukut, kaksi kokonaista moottoria (joista toisesta voi koota 255. cid koneen '65 lemansista tai Jonkun DOHC koneen.)
On tässä kyllä ongelmansakkin, mm. korin osat on pikkuisen kieroja ja Vanteet on ihan hirveät.

Loota:
Kuva

Kuva

Kuva

Osat:

Paljon kromia :banghead:
Kuva

Kuva

Noukka:
Kuva

Kuva

peräpää:
Kuva

Lasit, pikkusen naarmuja, muuten Ok.
Kuva

Pohjapala, sisusta:
Kuva

Kuva

Kuva

Loput osat laatikon pohjalta:
Kuva

Semmonen se.

Ihme homma muuten eebayssä kun tämän sieltä ostin. Tässä oli buy it now -hinta 35 Dollaria, Toisesta samanlaisesta käytiin tarjouskilpaa jo viidessäkympissä :screwy:
Aina saa kärsiä ja hävetä

Hyneman
Heller

Re: Ford GT (IMC '65)

Viesti Kirjoittaja Hyneman » 21.10.2011 02.46

Hyvässä kunnossa ikäisekseen. Ja jos ei pahemmin naarmuja ikkunassakaan ollut. Tuli varmaan mukavasti vastinetta rahoille :D
Tuota olen itsekkin joskus ihmetellyt että miksi porukka huutaa kilpaa kun sama tuote on myynnissä osta heti hintaan halvemmalla. Parhaimmillaan on ollut raadosta huutaminen käynnissä paljon kalliimpana kuin mitä avaamaton laatikko samasta mallista. Samoissa kuorissa.

Ilkka Siljamäki
Heller

Viesti Kirjoittaja Ilkka Siljamäki » 21.10.2011 08.06

Mäkin oon tota ebayn touhua ihmetellyt. Muutenkin noi hinnoittelut on välillä vähän päälaellaan, muutaman mallin huutanut 10 ja 20 dollarin hinnalla kun samoja malleja myydään 99 ja 109 dollarin "osta heti" hintaan. :screwy: Osa myyjistä EI ONNEKSI tsekkaa mikä on myytävien malliensa "todellinen" arvo. :lol:
Viimeksi muokannut Ilkka Siljamäki, 21.10.2011 11.47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mallailee sillon kun ehtii, eli ei koskaan...

Henri Haapalainen
AirFix

Viesti Kirjoittaja Henri Haapalainen » 21.10.2011 10.35

Rahamiehet tekevät siellä kiusaa, tai sitten (pahin tapaus) on, että itse myyjä tai sen tuttu, nostattaa hintaa... :evil:
Team Lentäjät

Markku Nikkanen
AirFix
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Markku Nikkanen » 22.10.2011 11.33

aika löytö! Monesti evil-Bayssä mallin hinta on ihan kohtalainen, MUTTA ne rahtikulut voi olla jopa yli sen mallin hintasia tänne pohjolan perukoille roijattuna, MIKSI? Parhaat kaupat tein aikanaan Taiwanilaisen myyjän kanssa ostin siltä yhden harvinaisuuden (jota en aio täällä huudella, koska jengi alkaa ostattelee sitä heti) ja pari muuta mallia samalla niin rahteineen kaikkineen tais olla jotain 70 luokkaa.
Oo GT-R oO

VOLDUDE

Petteri Nyholm
Revell

Viesti Kirjoittaja Petteri Nyholm » 27.10.2011 10.09

Olen huomannut kaikissa huutokaupoissa myös sen ilmiön, että mitä alhaisempi lähtöhinta on ja mitä enemmän on huutajia, sitä korkeammaksi hinta muodostuu, tavallisesti. Ilmeisesti joku "joukossa tyhmyys tiivistyy" ilmiö :lol: .

Nätti on muuten kansitaide vanhassa laatikossa. Palikoiden laadun ja määrän perusteella "an advanced kit, not for beginners" teksti on kyllä ihan perusteltu.
No life on the horizon

Vastaa Viestiin