Viimeisin "ei-mallailu" hankinta

Yleistä höpöttelyä kaikesta mahdollisesta

Valvoja: FCMA Moderaattorit

Avatar
Teemu Kankaanpää
FCMA member 2018
Viestit: 653
Liittynyt: 02.01.2007 22.10
Paikkakunta: Imatra

Re: Viimeisin "ei-mallailu" hankinta

Viesti Kirjoittaja Teemu Kankaanpää » 04.12.2015 00.22

Kuva
Koska ilmainen on aina parasta. No okei, maksoin rahdit MH:n kautta (alle 15 euroa)

Ja vanteet kaikkine tykötarpeineen
Kuva Kuva

Avatar
Niko Lindström
FCMA member 2018
Viestit: 2455
Liittynyt: 20.02.2008 18.34
Paikkakunta: Vantaa.
Viesti:

Re: Viimeisin "ei-mallailu" hankinta

Viesti Kirjoittaja Niko Lindström » 11.12.2015 23.27

Tuli hankittua tuollainen projekti kun halvalla sai. :mrgreen: Tuohan on siis '62 Chevy II jossa riittää hieman tekemistä, mutta sitä halusinkin ja aihiona tuo on hyvä, vaikuttaa suhteellisen kovapeltiseltä. Rakentelu pääsee tosin alkamaan vasta syksyllä 2016 ja ajoon pitäis saada kesäksi 2017, mutta täytyy sillävälin koittaa haalia puuttuvia osia ja suunnitella vähän tarvittavia muutoksia.

Tuossa pari suttuista puhelinkuvaa. Tarvii huomenna ottaa muutama parempi kuva samalla kun auto viedään säilöön odottamaan rakentmisen alkua.

Kuva
Kuva
FHRA S/SS 570 Driver.
"Well I Got The Throttle Wide Open, Both Wheels Left The Ground"
Lindström Racing - Stock Eliminator Drag Race Team.

Avatar
Matti Tirronen
AMT
Viestit: 818
Liittynyt: 09.10.2008 17.53
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: Viimeisin "ei-mallailu" hankinta

Viesti Kirjoittaja Matti Tirronen » 11.12.2015 23.36

Jaa että Nikolla jenkit vaan lisääntyy. :mrgreen:

Itellä ehkä maininnan arvosin ostos on Commodoren perä Rekordiin joka on pari vuotta sitten rempattu. Myös kaikki etupäänki osat akselisto swappia varten on ollu jo hyllyssä jonku aikaa. Nyt vaan toivotaan että rahat riittäis ens kesänä ees vähän ajeluun. :roll:

Avatar
Niko Lindström
FCMA member 2018
Viestit: 2455
Liittynyt: 20.02.2008 18.34
Paikkakunta: Vantaa.
Viesti:

Re: Viimeisin "ei-mallailu" hankinta

Viesti Kirjoittaja Niko Lindström » 13.12.2015 22.56

Pitäähän sitä ihmisellä olla leluja. :lol:

Ei vaan kun yksi tyhjä talli oli ja auto tuli sopivasti tarjolle, halvalla, niin pakkohan se oli ostaa. Aika pienellä budjetilla tuota täytyy vähitellen rakennella, mutta tavoite olisi kumminkin, että tolla pääsisi ajelemaan jo 2017 kesällä vaikka se pahasti keskeneräinen silloin vielä oliskin. Ovimuutoksella tuo projekti taitaa alkaa, siinä se isoin yksittäinen urakka taitaa ollakin.

Tuossa pari otosta lisää:

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
FHRA S/SS 570 Driver.
"Well I Got The Throttle Wide Open, Both Wheels Left The Ground"
Lindström Racing - Stock Eliminator Drag Race Team.

Avatar
rane
Heller
Viestit: 61
Liittynyt: 29.02.2012 03.14
Paikkakunta: Espoo

Re: Viimeisin "ei-mallailu" hankinta

Viesti Kirjoittaja rane » 14.12.2015 02.01

:thumbup: -Tuleeko Chevy kilpa- vai kruisinki käyttöön....? 8)
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee vm.-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan 425cid super rocket vm.-66

Avatar
Niko Lindström
FCMA member 2018
Viestit: 2455
Liittynyt: 20.02.2008 18.34
Paikkakunta: Vantaa.
Viesti:

Re: Viimeisin "ei-mallailu" hankinta

Viesti Kirjoittaja Niko Lindström » 14.12.2015 10.13

Taitaa tulla vähän molempiin, suhteellisen ripeä katuauto siitä pitäisi saada siis tehtyä pitkällä tähtäimellä. Tosin nyt alkuun riittää, että pääsee ajelemaan vaan jollain väliaikaismoottorilla ja tehokkaampaa mottia täytyy tehdä sitten hitaasti sen mukaan miten rahatilanne sen sallii. 8)
FHRA S/SS 570 Driver.
"Well I Got The Throttle Wide Open, Both Wheels Left The Ground"
Lindström Racing - Stock Eliminator Drag Race Team.

Avatar
mazeos
Revell
Viestit: 1297
Liittynyt: 30.06.2005 17.02
Paikkakunta: Salo

Re: Viimeisin "ei-mallailu" hankinta

Viesti Kirjoittaja mazeos » 14.12.2015 11.10

Niko Lindström kirjoitti:Taitaa tulla vähän molempiin, suhteellisen ripeä katuauto siitä pitäisi saada siis tehtyä pitkällä tähtäimellä. Tosin nyt alkuun riittää, että pääsee ajelemaan vaan jollain väliaikaismoottorilla ja tehokkaampaa mottia täytyy tehdä sitten hitaasti sen mukaan miten rahatilanne sen sallii. 8)
hillborn-ruiskutettu 327 keulille?
Hitaasti mutta varmasti.

Avatar
Niko Lindström
FCMA member 2018
Viestit: 2455
Liittynyt: 20.02.2008 18.34
Paikkakunta: Vantaa.
Viesti:

Re: Viimeisin "ei-mallailu" hankinta

Viesti Kirjoittaja Niko Lindström » 14.12.2015 13.02

Toi olis hieno, mutta se taitaa olla vielä astetta kalliimpi ratkaisu kun toi suunnitelmissa ollut motti. Enkä kyllä tiedä osaisinko Hilborneja säätääkään. :lol:

Ajatus oli heittää keulalle 383 Stroker Tunnel Ramilla. Toi on siitä hyvä setti, että 383 alakerta löytyy täydellisenä ja tasapainotettuna tallista. Senverran sen tekeminen valmiiksi asti kuitenkin maksaa, että ekaksi täytyy mennä pari kesää jollain miedommalla motilla. Eiköhän sillä silti saa piirrettyä jonkun viivankin kun saa laitettua tiheän peräruuvin ja vähän turbiinia...
FHRA S/SS 570 Driver.
"Well I Got The Throttle Wide Open, Both Wheels Left The Ground"
Lindström Racing - Stock Eliminator Drag Race Team.

SpWa
Revell
Viestit: 1464
Liittynyt: 26.06.2010 11.50

Re: Viimeisin "ei-mallailu" hankinta

Viesti Kirjoittaja SpWa » 15.12.2015 11.10

Kyllä neliovinen tolppa kuutosella on kaikki mitä ihminen tarvitsee autolta :mrgreen: Eikä kasilla saa samaa fiilistä kuin kuutosella 8)
Saako tuohon edes laittaa kasia kun tehdas teki '62-63 mallia vain kuutosella? Noi mallisarjasäännöt on vähän hämäriä.
232 CU.IN

AMC Rocks!

Avatar
Niko Lindström
FCMA member 2018
Viestit: 2455
Liittynyt: 20.02.2008 18.34
Paikkakunta: Vantaa.
Viesti:

Re: Viimeisin "ei-mallailu" hankinta

Viesti Kirjoittaja Niko Lindström » 15.12.2015 14.12

Joo, ei kasilla samaa fiilista saa kuin kutosella, se kasilla saatava fiilis kun on paljon parempi. :mrgreen:

Ei vaan kyllä tuohon saa koneswapin tehdä, koska '65 mallia on saanut 300hp 327:lla. Toki myös alusta täytyy silloin olla päivitetty vastaamaan tuota kyseistä mallia ainakin jarrujen osalta, mutta se ei tässäkohtaa tule olemaan ongelma kun levyjarrut tuonne tarvitsee varmaan laittaa.

Kieltämättä noi säännöt on hieman hankalia, mutta onneksi apua löytyy helposti tuttavapiiristä. :wink:
FHRA S/SS 570 Driver.
"Well I Got The Throttle Wide Open, Both Wheels Left The Ground"
Lindström Racing - Stock Eliminator Drag Race Team.

Avatar
Marko Piironen
FCMA member 2018
Viestit: 556
Liittynyt: 02.05.2005 16.25
Paikkakunta: Nurmes

Re: Viimeisin "ei-mallailu" hankinta

Viesti Kirjoittaja Marko Piironen » 15.12.2015 20.49

Niko Lindström kirjoitti:Aika pienellä budjetilla tuota täytyy vähitellen rakennella
No sitten:
1. Ehjä halpa ja taloudellinen tekniikka, ehkä jopa kasi (?). Alustan yms. kulutusosat uusitaan tarpeen vaatiessa.
2. Auton kasaus. Pintakäsittely onkin jo näköjään valmiina.
3. Kilpiin & tien päälle.
4. Projekti valmis! 8) 8) 8)
Niko Lindström kirjoitti:Ovimuutoksella tuo projekti taitaa alkaa
Eikös noin vanha ameriikan auto olisi ennemmin kannattanut pelastaa kuin pilata? :twisted:

Jk: Nyt toivotaan Nikolta huumorintajua. :mrgreen:
-The boy does have good hands.
-Good hands... Bad taste in cars...

Avatar
Kiertomäntä
FCMA member 2018
Viestit: 709
Liittynyt: 05.05.2013 22.38
Paikkakunta: KotHam City
Viesti:

Re: Viimeisin "ei-mallailu" hankinta

Viesti Kirjoittaja Kiertomäntä » 15.12.2015 22.53

Niko Lindström kirjoitti:Joo, ei kasilla samaa fiilista saa kuin kutosella :mrgreen:
Eikä kasilla saa samaa kuin nelosella jos kierroksia on toistakymmentätuhatta :mrgreen:
Ja edelleenkin siis huumorilla!...
Kipu on mielen heikkoutta, joka poistuu ruumiista.

Average modeler, professional idiot.

Avatar
Niko Lindström
FCMA member 2018
Viestit: 2455
Liittynyt: 20.02.2008 18.34
Paikkakunta: Vantaa.
Viesti:

Re: Viimeisin "ei-mallailu" hankinta

Viesti Kirjoittaja Niko Lindström » 15.12.2015 23.58

Marko Piironen kirjoitti:
Niko Lindström kirjoitti:Aika pienellä budjetilla tuota täytyy vähitellen rakennella
No sitten:
1. Ehjä halpa ja taloudellinen tekniikka, ehkä jopa kasi (?). Alustan yms. kulutusosat uusitaan tarpeen vaatiessa.
2. Auton kasaus. Pintakäsittely onkin jo näköjään valmiina.
3. Kilpiin & tien päälle.
4. Projekti valmis! 8) 8) 8)
Niko Lindström kirjoitti:Ovimuutoksella tuo projekti taitaa alkaa
Eikös noin vanha ameriikan auto olisi ennemmin kannattanut pelastaa kuin pilata? :twisted:

Jk: Nyt toivotaan Nikolta huumorintajua. :mrgreen:
Nuo ykkös ja kolmoskohdat tulee kyllä tapahtumaan, ja kakkonenkin osittain. :mrgreen: Väliaikaismotiksi käy oikeastaan ihan mikä vaan Letukan kasikone, kunhan se on ehjä ja toimii. Ja saattaa olla hyvin mahdollista, että ekana kesänä liikutaan vasta pohjavärissä kun voi olla, ettei kerkeä maalaamaan pintaväriä vielä ekana talvena.

Onneksi (?) tuolla liikenteessä näkyy noita pelastettuja ChevyKakkosia, Dartteja ja Valttereita sun muita vanhoja takseja jo riittävästi, niin voi hyvillä mielin parantaa tätä hieman vähentämällä ovia. :lol:
Kiertomäntä kirjoitti:
Niko Lindström kirjoitti:Joo, ei kasilla samaa fiilista saa kuin kutosella :mrgreen:
Eikä kasilla saa samaa kuin nelosella jos kierroksia on toistakymmentätuhatta :mrgreen:
Ja edelleenkin siis huumorilla!...
Heh, tähänkin pitää esittää pieni vastaväite. :mrgreen: Esimerkiksi tuollaista Pro Stockin ääntä ei pysty puolikkaalla moottorilla voittamaan. :wink: :mrgreen: https://youtu.be/932b6aLnerM?t=148


Niin joo ja toki huumorilinjalla mennään täälläkin!
FHRA S/SS 570 Driver.
"Well I Got The Throttle Wide Open, Both Wheels Left The Ground"
Lindström Racing - Stock Eliminator Drag Race Team.

Avatar
Bowtie
Tamiya
Viestit: 2153
Liittynyt: 28.01.2005 09.49
Paikkakunta: Tuusula
Viesti:

Re: Viimeisin "ei-mallailu" hankinta

Viesti Kirjoittaja Bowtie » 16.12.2015 11.14

Marko Piironen kirjoitti: 2. Auton kasaus. Pintakäsittely onkin jo näköjään valmiina.
:mrgreen: :thumbup:

Mites olis Niko alkuperäinen 153cid neloskone? Huima 90hv voimanpesä...

On se hienoa että Nikokin päätyi hankkimaan Amerikan kompakteista jaloimman, Chevy II:n! Valiantteja ja Ramblereita on kaikilla, Pikkukakkosia vain valituilla :mrgreen:
"´63 Chevrolet - Clean Cut As A Jewel, Smooth-Riding As A Jet"

Eero Vainikka

SpWa
Revell
Viestit: 1464
Liittynyt: 26.06.2010 11.50

Re: Viimeisin "ei-mallailu" hankinta

Viesti Kirjoittaja SpWa » 17.12.2015 14.12

Niko on sitten tarkkana ovimuutoksen kanssa Kuva

Kuva
232 CU.IN

AMC Rocks!

Avatar
Niko Lindström
FCMA member 2018
Viestit: 2455
Liittynyt: 20.02.2008 18.34
Paikkakunta: Vantaa.
Viesti:

Re: Viimeisin "ei-mallailu" hankinta

Viesti Kirjoittaja Niko Lindström » 17.12.2015 17.07

Bowtie kirjoitti:
Marko Piironen kirjoitti: 2. Auton kasaus. Pintakäsittely onkin jo näköjään valmiina.
:mrgreen: :thumbup:

Mites olis Niko alkuperäinen 153cid neloskone? Huima 90hv voimanpesä...

On se hienoa että Nikokin päätyi hankkimaan Amerikan kompakteista jaloimman, Chevy II:n! Valiantteja ja Ramblereita on kaikilla, Pikkukakkosia vain valituilla :mrgreen:
Tuon nelosen kanssa saattais tulla fiilis, että fillarillakin olisit jo perillä... :lol:

Mutta täytyihän se hankkia tällainen kun sattui olemaan niin sopivasti tarjolla. :mrgreen:
SpWa kirjoitti:Niko on sitten tarkkana ovimuutoksen kanssa Kuva
Tuollaisella Shorty-mallilla voisi saada hyvin katseita kääntymään...Taidan kuitenkin pitäytyä tehtaan mitoissa. :screwy: :D
FHRA S/SS 570 Driver.
"Well I Got The Throttle Wide Open, Both Wheels Left The Ground"
Lindström Racing - Stock Eliminator Drag Race Team.

Avatar
Mikko Valkeapää
FCMA member 2018
Viestit: 3362
Liittynyt: 29.09.2004 18.02
Paikkakunta: Saari
Viesti:

Re: Viimeisin "ei-mallailu" hankinta

Viesti Kirjoittaja Mikko Valkeapää » 17.12.2015 17.39

En jaksa ymmärtää nykypäivänä miksi auto pitää muuttaa neliovisesta kaksi oviseksi. Amerikasta on kaksi ovisia tuotu nurkit täyteen ja nelioviset on katoava kansanperinne. Joskus olin tuommosella neliovisella pikkukakkosella kuskina ja siinnäoli melko kiukkunen pikkulohko niin kyllä se kumin sulattaminen oli yhtä kivaa silläkin kun kaks ovisella. Hirveä työ ja painon säätökään ei loppujen lopuks oo kummonen jos semmoiseen tähtäisi. Ja liian painon voi kompensoida aina lisäämällä tehoa.

Kasittamisen kyllä sinällään ymmärrän vaikka tuommonen orkkis nelosella olisikin paljon miehekkäämpi, sellaisia ei kuitenkaan liene enää kellään. Tässä oon nyt pari kuukautta melkein päivittäin ajanu amerikan kasilla ja ei kyllä oo sen autuaampi olo tullu ku kutosellakaan. Toki kasissa on muutama hepo vähemmän kun dartin släntissä... :lol: Ja onhan se vielä keeämmäkin niin kai se vähän sitä autuutta karistaa... :mrgreen:

Viimeisin hankinta on itselleni joululahjaksi 10" leveät uudet trukc rallye vanteet talviautoon. Toki raaskin ostaa vain kaksikappaletta kuneihän eteen ihan niin leveitä tarvia.
Mikko's Rod&Custom Shop
East Side Model Car Builders
AA#9
Rodeja mä metsästän, tahdon ostaa kaikki...

Avatar
Niko Lindström
FCMA member 2018
Viestit: 2455
Liittynyt: 20.02.2008 18.34
Paikkakunta: Vantaa.
Viesti:

Re: Viimeisin "ei-mallailu" hankinta

Viesti Kirjoittaja Niko Lindström » 17.12.2015 18.17

Kaikki ei toki varmaan ymmärrä, miksi pitää vähentää ovia, mutta siihen on yksinkertainen syy, se kaksiovinen kun on miljoonasti paremmannäköinen kuin neliovinen vaihtoehto, vaikka toki ei se neliovinenkaan mitenkään ruma ole. Saishan noita valmiinakin, mutta kun ei ole varaa ostaa valmista autoa (Eikä toisaalta sellaisen hankinta kiinnostaiskaan), niin on pakko hankkia niitä mihin rahat riittää... Ja kyllä noita neliovisia ChevyKakkosia pyörii ainakin täälläpäin Suomea ihan runsaasti, eli eiköhän sinne yksi kaksiovinenkin mahdu.

Noista puolikkaista moottoreista saa jo tarpeekseen käyttöauton 151 Cid nelosen muodossa niin täytyyhän sinne kasi vaihtaa. :mrgreen:
FHRA S/SS 570 Driver.
"Well I Got The Throttle Wide Open, Both Wheels Left The Ground"
Lindström Racing - Stock Eliminator Drag Race Team.

Avatar
Bowtie
Tamiya
Viestit: 2153
Liittynyt: 28.01.2005 09.49
Paikkakunta: Tuusula
Viesti:

Re: Viimeisin "ei-mallailu" hankinta

Viesti Kirjoittaja Bowtie » 18.12.2015 09.32

Eikä näitä ole kaksiovisina tolppamalleina kovin paljon liikkeellä, edes Amerikassa... Toi on mitä paras aihio ovimuutokseen, ei liian hyvä laikattavaksi, ja tosiaan ehjiä 4D tolppia kyllä löytyy! Samalla oppii vähän peltitöiden tekoa, tosin hitsaaminen taitaa olla Nikolla jo hyvällä pohjalla.

Mikko hei, älä nyt vertaa mitään lankkukyljen saastemoottoria slänttiin, tuskinpa Nikolla on ajatuksena mitään 150hv 305:a tohon istuttaa... :lol:
"´63 Chevrolet - Clean Cut As A Jewel, Smooth-Riding As A Jet"

Eero Vainikka

Avatar
Mikko Valkeapää
FCMA member 2018
Viestit: 3362
Liittynyt: 29.09.2004 18.02
Paikkakunta: Saari
Viesti:

Re: Viimeisin "ei-mallailu" hankinta

Viesti Kirjoittaja Mikko Valkeapää » 18.12.2015 17.41

Bowtie kirjoitti:
Mikko hei, älä nyt vertaa mitään lankkukyljen saastemoottoria slänttiin, tuskinpa Nikolla on ajatuksena mitään 150hv 305:a tohon istuttaa... :lol:
No hei Eero älä luule et mie jollain noin tehokkaalla leppä jeepillä ajasin... :lol: Eihä kellää oo semmosel vara talvityömatkoja ajaa. Ostin jokunen kuukaus sitten 82 GMC Sierra Classikin 6.2 dieselillä jossa on kaikki 133hv... Pakko oli mopari miehen taipua keeämmään kun fordilla ajo alko niin paljon ahistaa ja vanha koppasia mopen lava autoja ei taho suomessa olla miun lompakolle sopivaan hintaan dieselinä. Eikä niitä kyl taho löytyä vaikka ois pörssi kunnossa kun aika harvinaisia tuntuvat olevan. Toki vähä gemsun oston jälkeen yks fiksu dodge tuli myyntiin mut niinhän siinnä aina käy...

Mut onneks maku asiosta saa kiistellä ja omallahan saa tehä mitä tykkää. Vaikka paalata jos siltä tuntuu, niinkun ihe osalle fordeista tein et eroon pääs...
Mikko's Rod&Custom Shop
East Side Model Car Builders
AA#9
Rodeja mä metsästän, tahdon ostaa kaikki...

Avatar
Bowtie
Tamiya
Viestit: 2153
Liittynyt: 28.01.2005 09.49
Paikkakunta: Tuusula
Viesti:

Re: Viimeisin "ei-mallailu" hankinta

Viesti Kirjoittaja Bowtie » 19.12.2015 00.05

Oo, silkinpehmeästi käyvä kuuskakkonen dee...! GM pickup on hyvä auto, mutta mä en ole koskaan syttynyt noista vanhoista jenkkidieseleistä... Joku moderni LM/LQ-motti olis varmaan hyvä valinta nokille, muutais vaikka käymään viinalla niin olis halpa ajella.
"´63 Chevrolet - Clean Cut As A Jewel, Smooth-Riding As A Jet"

Eero Vainikka

Avatar
Mikko Valkeapää
FCMA member 2018
Viestit: 3362
Liittynyt: 29.09.2004 18.02
Paikkakunta: Saari
Viesti:

Re: Viimeisin "ei-mallailu" hankinta

Viesti Kirjoittaja Mikko Valkeapää » 19.12.2015 09.58

Bowtie kirjoitti:Oo, silkinpehmeästi käyvä kuuskakkonen dee...! GM pickup on hyvä auto, mutta mä en ole koskaan syttynyt noista vanhoista jenkkidieseleistä... Joku moderni LM/LQ-motti olis varmaan hyvä valinta nokille, muutais vaikka käymään viinalla niin olis halpa ajella.
Ehkä hivenen rouskuttajiahan nuo on mut yllättävän taloudellisia ja ihan sairaita kulkemaan mut kiihtyvyys huippu nopeuteen vaatii jokusen kilometrin. Oli miula yks viinaakin polttava auto yhen talven mut tääl se halpuus häviää siinnä ku 70km on lähimmälle tankkauspisteelle. Uudemmat koneet on myös budjetti kysymys jota ei nyt oo käytettettävissä riittävästi. Ja pakkohan se on myöntää et kivalta nuo vanhakoppaset pickupit näyttääkin. Ei nää uudemmat nappaa kyllä yhtäänmiltään konsernilta.
Mikko's Rod&Custom Shop
East Side Model Car Builders
AA#9
Rodeja mä metsästän, tahdon ostaa kaikki...

Avatar
mazeos
Revell
Viestit: 1297
Liittynyt: 30.06.2005 17.02
Paikkakunta: Salo

Re: Viimeisin "ei-mallailu" hankinta

Viesti Kirjoittaja mazeos » 04.01.2016 01.33

1980 Saab 96 V4.
Hitaasti mutta varmasti.

Avatar
Chris Tregubov
Heller
Viestit: 28
Liittynyt: 25.02.2013 21.18
Paikkakunta: Vantaa

Re: Viimeisin "ei-mallailu" hankinta

Viesti Kirjoittaja Chris Tregubov » 15.01.2016 12.08

Aito manki vuosimallia 88. Taas yksi lapsuuden unelma toteutettu :lol:
藤原とうふ店(自家用)
FCMA:N foorumin 999.käyttäjä.

Powered by super eurobeat

Avatar
Kiertomäntä
FCMA member 2018
Viestit: 709
Liittynyt: 05.05.2013 22.38
Paikkakunta: KotHam City
Viesti:

Re: Viimeisin "ei-mallailu" hankinta

Viesti Kirjoittaja Kiertomäntä » 08.02.2016 16.10

Mp-messuilta scuderia naftalinin kirja Keimolan historista vuodenvaihteeseen asti. Paljon 60- ja 70-lukujen kisakalustoa kuvina mm. referensseiksi tai jos muuten Keimolan historia kiinnostaa.
http://www.scuderianaftalin.com/tuottee ... d=4/238468
Kipu on mielen heikkoutta, joka poistuu ruumiista.

Average modeler, professional idiot.

Vastaa Viestiin