Kesäduunit.

Yleistä höpöttelyä kaikesta mahdollisesta

Valvoja: FCMA Moderaattorit

Juuso Pöllänen
Tamiya

Kesäduunit.

Viesti Kirjoittaja Juuso Pöllänen » 10.06.2012 20.57

Noniin. Tämmönen tuli mieleen, että missä jengi on/on menossa/ on ollut joskus kesätöissä ja mitä muistoja/taitoja jäänyt käteen jos on jo ollut töissä :mrgreen: . Itellä alkaa huomenna kesäduuni Pro-Carservicellä. Sinänsä tuttu paikka, että on tullut oltua siellä TET:ssä pari viikkoa.

http://pro-carservice.com/
Mitä hitaammin tippuu,sen parempaa tulee

Matti Tirronen
AMT
Viesti:

Re: Kesäduunit.

Viesti Kirjoittaja Matti Tirronen » 10.06.2012 21.24

No ite oon ollu ja olen Sinuhe leipomossa kesätöissä. Mutsin kautta tonne pääsin kun se on siellä töissä ja myös TET-viikolta saamani kehut pomolta auttoivat pääsemään vielä helpommin. Myös tuon TET-jakson johdosta työt alko olemaan aika tuttuja. Viimekesänä olin 3 viikkoa töissä ja nyt olen jos vaan niillä töitä riittää niin tarkotus olisi olla 6 viikkoa tällä kertaa kun nyt tuntuis tohon autoon sitä menevän ja oikein huolella. :D Sinälläänhän tossakin kunto kasvaa kun kävelet tota aika mukavan kokosta leipomoa edes takas ja nostelet paljon erilaisia laatikoita ja peltejä missä on milloin pullia ja leipiä jne. mutta kuitenkin painoa niille kertyy jo aika kivasti. Myös olen tossa työssä oppinut sen ettei todellakaan kaikkea siellä koneet tee vaan jopa yllättävänkin paljon käsin tehdään kaikkea aina pullien täytteitten laittamisesta lähtien. Työ on ainakin minulle ollut tosi monipuolista kun olen päässyt tekemään töitä niin pakkasessa kuin uunin luona ja toi on muuten sellainen työ (uskokaa tai älkää) ettei jokainen päivä ole todellakaan samanlainen. Myös yks hyvä puoli tossa työssä on se että pullia ja muita leipomo alan herkkuja saa taukohuoneessa syödä niin paljon kuin kerkee/jaksaa. 8) :mrgreen: Niin ja palkka on aika jees.

Juuso Pöllänen
Tamiya

Viesti Kirjoittaja Juuso Pöllänen » 10.06.2012 21.30

Uskaltaako Sinuhen tuotteita enää syödä ettei sieltä löydy hillon paikalta Humbrolin tai Revellin punaista :mrgreen: Viitsi viitsi :mrgreen:

Manu Nurminen
AMT

Viesti Kirjoittaja Manu Nurminen » 10.06.2012 23.35

Ite oon nyt ollut viikon töissä kiinteistöhuolto firmassa Helsingissä. Vielä olis kolme viikkoa jäljellä erinäisiä tehtäviä (ruohonleikkausta, lamppujen vaihtoa, siivousta yms).
Heinäkuuksi sitten lähdenkin Pohjois-Karjalaan (Lieksaan) maatilalle paiskimaan töitä. Siellä samaisella tilalla olen nyt ollut jo viitenä kesänä käymässä. Siellä sitten saa traktoreilla ajella ja ties mitä värkkäillä mitä mieleen tulee. :mrgreen:

Palkkaakin tulee sen verran että saa kevarin hankittua valmiiksi odottelemaan. :wink:

Teemu Kankaanpää
FCMA member 2018

Viesti Kirjoittaja Teemu Kankaanpää » 19.06.2012 16.09

Turvehommia tulee paiskittua kelien salliessa kolmatta kesää putkeen.

Juuso Pöllänen
Tamiya

Viesti Kirjoittaja Juuso Pöllänen » 29.06.2012 15.10

Jaahas. Nyt ois sitten työt tehty ja loma alkaa. Mukavata oli jälleen kerran ja oppia sain ihan urakalla. :)

Niko Lindström
FCMA member 2018
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Niko Lindström » 29.06.2012 16.44

Juu minäkin olen ollu nyt sitten yhteensä kaks viikkoa lomalla. Pari viikkoa tein siis Konekeskolla kesäduunia ja palkkarahoilla pitäisi saada uutta 1:1 projektia hankittua... :screwy:
FHRA S/SS 570 Driver.
"Well I Got The Throttle Wide Open, Both Wheels Left The Ground"
Lindström Racing - Stock Eliminator Drag Race Team.

Matti Tirronen
AMT
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Matti Tirronen » 29.06.2012 16.50

Ja mulla ne kesäduunit sen kuin jatkuu vielä 2 viikkoa mutta nyt kun jo eka tili tuli niin sitä jaksaa töitäkin tehä. :mrgreen:

Pauli Pippola
AirFix

Viesti Kirjoittaja Pauli Pippola » 05.07.2012 13.51

Kesän ekat kolme viikkoa tuli leikattua ruohoa SRK:lla. Aika rentoa hommaa, mutta palkkakin oli mitä oli... :roll:
Kuluva ja seuraava viikko särmärin käyttöä paikallisella peltipänttäämöllä. Ihan Ok hommaa tuokin, mitä nyt jalat puutuu kun seisoo koneen vieressä kahdeksan tuntia putkeen. :banghead: Tänää onneksi loppu työt vähän aikaisemmin.

Rahat taitaa aikalailla vaan mennä ajokorttiin ja ooppeliin. (joko nykyiseen, tai sitten otan ja vaihdan vanhempaan Asconaan, Rekordiin tai Mantaan)
Aina saa kärsiä ja hävetä

Vastaa Viestiin