John Player Special decalit
Hooters decalit
Gunzen Fiat 500D
Revell 50 Olds Custom
Moebius Chrysler 300 `56
Heller Citroen Type H
MPC AMC Pacer X
Valvoja: FCMA Moderaattorit
En olekaan nähnyt tätä sarjaa aikaisemmin ja samanlainen yllätys tuo 1:25 skaala yhdistettynä Monogramiin. Olen luullut että Monogram on aina 1:24.Niko Lindström kirjoitti: ↑04.01.2018 17.25Pitkään aikaan ei olekaan tullut hankittua lisää pienoismalleja, kun noi isot autot tuntuu vievän aika reilusti aikaa ja rahaa. Nyt kuitenkin löytyi edullisesti Monogramin Chevy S10, niin sehän oli pakko ostaa pois.
Toi on siis ihan samalla korilla ja maskilla kun mun käyttöauto, ja ennestään mulla jo onkin yksi tällainen Monogramin S10, mistä olis tarkoitus rakentaa tuo oma katiska kunhan joskus kerkeää. Tästä yksilöstä tulee sitten jotain muuta, todennäköisesti jonkinlainen katuauto pikkulohkolla ja Chevyn Rally Wheelseillä.
Noniin nyt on tuttua naamaa omassa ikäluokassaKassu Laisi kirjoitti: ↑20.01.2018 23.36Ai viimeisin hankinta? Kaikki perus tarpeet. Viimeeksi malleja tehnyt ennen mopo ikää eikä siitä rehellisesti sanottuna tullut ***tuakaannyt puoli vuotta armeijan jälkeen ollut työttömään ni keksin aloittaa tämän uudelleen. Toivottavasti paremmalla menestyksellä tällä kertaan
![]()
Armeijan jälkeen...? Miks olen mieltänyt herran huomattavasti itseäni vanhemmaksi... Toisaalta, mitä väliä sillä on, ei muuta kuin lepo vaan, ja tällä kertaa suunta muovia kohti...
Eikö tämä ole se missä mukana moottorikelkka?
Kummasta mallista? `39 vai Honcho?Juuso Rosenberg kirjoitti: ↑26.01.2018 09.01Jos vaan millään onnistuu niin kiinnostaisi nähdä kuvat osista.. kuinka karkeaa laatua mahtaa olla