Vesa Viitala

Kerro itsestäsi hieman muille mallareille

Valvoja: FCMA Moderaattorit

Vesa Viitala
Hasegawa

Vesa Viitala

Viesti Kirjoittaja Vesa Viitala » 24.04.2011 15.55

Mitäs tähän nyt sitte kertois... Lapsentasolle jäänyt :screwy: kohta kolmeakymmentä lähestyvä jannu joka hurahti pienoismalleihin 3 vuotta sitten pidettyään taukoa harrastuksesta noin 13 vuotta(virhe)tuhlaa myös kaikki rahansa pienoismalleihin ja leffoihin ja syö makaroneja seuraavaan rahapäivään saakka.(työtön autonkuljettaja) :D Yrittää myös kovasti harjoitella pienoismallien rakentamistakin kun aika antaa myöden, mutta vanha koira ei vain tunnu uusia temppuja edes hevillä oppivan.

Perhekin on ja lapsia ja parkkipaikalla punainen Corolla. :mrgreen:

Olikohan tuossa nyt ne "tärkeimmät" ? :)
If you can´t make it, fake it!

Petri Huhtala
Tamiya

Re: Vesa Viitala

Viesti Kirjoittaja Petri Huhtala » 24.04.2011 21.14

Lapsen tasolla miehet ovat aina (mitä sitä kieltämään), muutenkin tarina on tuttu. Tuosta hevistä sen verran että ehkä sulla on vain väärää heviä, kokeile Iron Maidenia :lol:

Vesa Viitala
Hasegawa

Viesti Kirjoittaja Vesa Viitala » 25.04.2011 13.27

Petri Huhtala kirjoitti:Lapsen tasolla miehet ovat aina (mitä sitä kieltämään), muutenkin tarina on tuttu. Tuosta hevistä sen verran että ehkä sulla on vain väärää heviä, kokeile Iron Maidenia :lol:

Näinhän se on juu! :D Pitääkin varmaa kokeilla sitä Maidenia jos hommat alkais luistaa. :)

Juuso Pöllänen
Tamiya

Viesti Kirjoittaja Juuso Pöllänen » 30.04.2011 10.10

Itse olen todennut että rakentelu luistaa parhaiten laittamalla tv päälle ja joku vanha huumori-kotimainen pyörimään ja kuuntelee sitä. Joskus tuli hauska juttu mieleen että tekisin joskus tankki täyteen huioltoasema-dioraaman ja jättäisin katon pois :D
Mitä hitaammin tippuu,sen parempaa tulee

Vesa Viitala
Hasegawa

Viesti Kirjoittaja Vesa Viitala » 13.05.2011 13.13

Juuso Pöllänen kirjoitti:Itse olen todennut että rakentelu luistaa parhaiten laittamalla tv päälle ja joku vanha huumori-kotimainen pyörimään ja kuuntelee sitä. Joskus tuli hauska juttu mieleen että tekisin joskus tankki täyteen huioltoasema-dioraaman ja jättäisin katon pois :D
Juu sillon kun saa ollu yksin kotona niin olen laittanut Pasilan taustalle pyörimään, pitääkin testata tuota TT:tä seuraavaks. :) Ei muuten huono idea ollunkaa tuo dioraama, Funoilin asema ja pihaan Sulon halvalla saatu hinuri. :D

Viestiketju Lukittu