Jori Isoketo

Kerro itsestäsi hieman muille mallareille

Valvoja: FCMA Moderaattorit

jori isoketo
Heller

Jori Isoketo

Viesti Kirjoittaja jori isoketo » 06.03.2011 01.57

Olen 15-vuotias vimpelissä asuva mallari.Mallailu urani alkoi pari vuotta sitten kun pippolan pauli alkoi rakentamaan malleja ja jotenkin vaan innostuin siitä.pyrin kulkemaan näyttelyissä parhaani mukaan riippuen siitä miten on aikaa ja kyytejä.Jos minut näkee jossain mallitapahtumassa niin voi vapaasti tulla puhumaan koska mallitapahtumissa on hyvin vaikea keksiä tekemistä sen jälkeen ku on tehnyt ostokset ja ihaillut muitten tekemiä malleja.(oli vaikea keksiä tikkakoskella tekemistä koska oli yli 3 tuntia palkintojen jaon aloittamiseen.)Nykyään tulee kuljettu Aprilia 50 rx mopolla ja talvisin international 475 traktorilla (traktori menee sen verran hiljaa kumminkin että oli pakko asentaa levysoitin ja kunnon kajarit ettei matkan teko olisi liian tylsää.)peltoautokin löytyy hurja lada 1200s piikkirenkailla :twisted: .Ei mitään muutaku hyvää illan jatkoa kiitos ja anteeksi.
Liitteet
DSC01618.JPG
tuossa vielä kuva räxästä.
DSC01618.JPG (101.95 KiB) Katsottu 343 kertaa

asco
Moderaattori
Viesti:

Re: Jori Isoketo

Viesti Kirjoittaja asco » 06.03.2011 23.38

Hassua, mulle kun se päivä ei vain tahdo riittää siellä näyttelyssä... :screwy: Tulee yleensä sovittua kaikenlaista kauppaa sinne paikanpäälle, jolloin osa päivästä menee jo kun metsästää kaikki asianomaiset käsiinsä ja hoitaa sovitut vaihtokaupat tai kaupankäynnin. Sitten ihaillaan kaikki mallit useaan otteeseen läpi, ja sitten jutustellaan kaikkien kanssa ja ihmetellään ja pällistellään ja tehdään ostoksia ja taas ihaillaan malleja ja imetään vaikutteita...

-Ja sitten se päivä jo menikin... :oops:
Kai Keskinen - Model Car Heaven
---------------
Miks mikään ei etene..?

jori isoketo
Heller

Re: Jori Isoketo

Viesti Kirjoittaja jori isoketo » 07.03.2011 12.45

Mulla ei oo yleensä mitään kauppoja sovittuna ja silloon viimeistään loppuu tekeminen ku kukkaron pohja paistaa :screwy: .

Vastaa Viestiin