hammart - Joona Hamm

Kerro itsestäsi hieman muille mallareille

Valvoja: FCMA Moderaattorit

hammart
Heller

hammart - Joona Hamm

Viesti Kirjoittaja hammart » 19.04.2009 21.35

Terse
Kai se on hyvä esittäytyä, jotta voi jollakin vakavuudella täällä kirjoitella.. :shock:
Olen neljännesvuosisadan ikäinen juntti Mikkelistä, toistaiseksi asun vielä Lahessa opiskelujen vuoksi (Teollinen muotoilija,Muotoiluinstituutti)
Koitan tätä kautta herätellä vanhaa pienoismalliharrastustani uudelleen henkiin, tosin voi olla että se sattaa lipsahtaa vain mallien keräilyyn. Murrosiässä pienoismalliharrastus tyssäsi lähinnä ajan puutteeseen, kun aloitin ropaamaan 1:1 autoja ja sillä tiellä olen edelleen..Tällä hetkellä on työn alla pöntö-Uaz offroad-käyttöön ja rat rod -projekti ihan omaksi huviksi ja muiden hämmentämiseksi.

Olen viime aikoina hullaantunut 70-lukuun ja 60/70-luvun tavaroiden keräämiseen, myös pienoismallien ja metalliautoihin myös. Ei mitenkään vakavasti, koska rahapussikaan ei oo kovin suuri. :roll:

Pienoismallien saralla ehkä 60/80-lukujen perusautot,eurooppalaiset ja japanilaiset, myös jotkut amerikkalaisetkin...hyvänä vastakohtana myös kustom kulture, asialliset rodit ja kustomit.

kiitos ja anteeks... :mrgreen:
-www.hammart.net-