Henri Lehtinen

Kerro itsestäsi hieman muille mallareille

Valvoja: FCMA Moderaattorit

Henri Lehtinen
AirFix

Henri Lehtinen

Viesti Kirjoittaja Henri Lehtinen » 14.03.2006 15.26

Morjes mä oon henkka keravalta

Elikkä mä olen keravalainen 14 vuotias tyyppi ja käyn 8B luokkaa..
Mallailua oon harrastu satunnaisesti eka vuoden joskus 4 tai 5luokalla
ja sitte tein yhen mallin 6luokalla mutta ny aattelin iha vakio harrastukseks taas alottaa moisen, ku ei ole muutakaa keksitty vielä

Tämän hetken harrastuksiin kuuluu:
- Rumpujen paukuttelu, mökille saattaa jopa tulla rummut kaverilta osti meinaan uudet Pearlit, ne mitkä se mulle antais on vähä vanhemmat mustat Pearl rummut en kyllä tiiä minkä merkkiset.
- Mallailu
- Sähköelektroniikan kanssa väsäily koulussa joskus kotona
- Palikka 2, tietokone (vieny meikäläisen mennessään)
- Puu- ja elektroniikkatyöt koulussa
- Peltoautoilu, täl hetkel vaan auto puuttuu olisin kyl kiinnostunu VW Kuplasta avatarki sen jo vähän paljastaa

Njuu se niistä harrastuksista.
Mutta, joo koulunkäynti mun osalta vähä mitä on, ei meinaa aina tulla luettuu kokeisii oon vähä liian laiska ja sitte joskus tulee kavereiden kans juteltuu mesessä vähä enemmä ku tarpeeks. (iha hyvin kokeet menee tasasta 5,6,8,9)

Lemmikkieläimiä löytyy kolme kania ja isosysterin 2 kissaa max & mölli Team Tuholaiset.
Kissojen kans tulee leikittyy enemmä ku jänesten kanssa sillä jänekset tykkää enemmä nukkuu kissatki nukkuu mut ei sentää 24/7..
Onha se hauskaa että toine kissa (Mölli) tykkää nukkua vessanpöntön alla no huvinsa kullaki ja maxilla oudot tavat olla korkeella piilossa.

Itestäni voin sen verra kertoo et oon iha perus(viiva yhdyssana mikä lie?)suomalainen kuuntelen rockkia ja välillä raskaampaa musiikkia, lempiruoaks ilmotan Spagetti & Jauhelihakastikeessa ja lempijuomiin kuuluu Tee, Coca-Cola, Perus hanavesi & Maito Puolikasta irokeesiä on ollu päässä (olevinaan katotaan miltä näytetään sitten siellä silkkisalissa primerin tilaisuudessa) varmaa lentäjänlasit päässä tekemässä uutta tuttavuutta.

Seuraavaks pitäis jo mopon ostoa suunnitella Suzuki PV ois aikeissa ostaa jostaki päi etelä-suomea, sama pätee peltoautoa jos semmoneki löytyis.

eiköhä tää riitä? :mrgreen: