Niilo "Nipa" K.

Kerro itsestäsi hieman muille mallareille

Valvoja: FCMA Moderaattorit

Niilo Kiikko
FCMA member 2018

Niilo "Nipa" K.

Viesti Kirjoittaja Niilo Kiikko » 07.02.2017 21.26

Morjens!
Olen 17-vuotias (6.4.-17 18v) miehen alku Varsinais-suomesta, tarkemmin sanottuna Kaarinasta. Harrasteautona toimii ´78 Chevrolet Malibu Classic neliovisena ja käyttiksenä, ainakin vielä, ´99 Volvo S70. Harrastuksina mulla toimii valokuvaaminen, piirtäminen, 1:1 autojen laittaminen ja tottakai myös nämä pienoismallit. Mallailua olen harrastanut tähän asti 6-10 vuotta, ja moooonta moonta vuotta harrastan vielä tätä, ainakin kun katselee tuota aloittamattomien sarjojen kasaa tuossa huoneen nurkassa :lol: .

Enpä mä oikeen muuta lisättävää tähän keksi...
Niilo´s Scale Model Car Garage
Kustomeita mä metsästän, tahdon ostaa kaikki...

Niko Lindström
FCMA member 2018
Viesti:

Re: Niilo "Nipa" K.

Viesti Kirjoittaja Niko Lindström » 08.02.2017 16.03

Tervetuloa! Hienoa että on muitakin nuoria joita kiinnostaa vanhat autot, suurin osa nuorisosta kun juoksee noiden lasikuituviritelmien perässä... :mrgreen:

Muutama kuva Malibusta ei olis yhtään pahitteeksi, hieno korimalli. Millä tekniikalla se on?

Ja älä huoli siitä aloittamattomien kasasta, mitä todennäköisemmin se vaan kasvaa ja kasvaa kunnes alkaa tulemaan tilanpuute vastaan (Kokemusta on :roll: ).
FHRA S/SS 570 Driver.
"Well I Got The Throttle Wide Open, Both Wheels Left The Ground"
Lindström Racing - Stock Eliminator Drag Race Team.

Niilo Kiikko
FCMA member 2018

Viesti Kirjoittaja Niilo Kiikko » 09.02.2017 19.59

Kiitos. Vihdoinkin tännekin tuli tehtyä tili, on tullut ennen vain pyörittyä tuolla Pienoismallit.netissä, olet saattanut huomata :lol: .

Malibu on 307:lla, savuttavalla sellaisella. Kansiremppa pitäisi tehdä niin saisi sen kesäksi ajoon tuoreella kortilla, 6.4. tulee 18v mulla mittariin. Auto on suomi-auto, ostettu uutena Turun autohallista Kustaviin ja edelleen Varsinais-suomessa meillä, eipä ole pitkälle päässyt :) . 3-4 vuotta sitten vaihdettiin tuohon kone kun alkuperäinen oli v6 jota tehtiin vain pari vuotta enkä ihmettele miksi.

Mua ei yhtään kiinnosta nuo lasikuituviritelmät. Jenkit ja muutkin vanhat autot on vaan se juttu :thumbup: .

Ja tosiaan, toi mun kasa vaan suurenee entistä isommaksi luultavasti jo ensi viikolla. Yhtenä iltana nimittäin eksyin jostakin syystä Tieto-Nikkarin sivuille sillä seurauksella että tuli tilattua muutama vanha Jo-hani jonkun entisestä yksityiskokoelmasta :mrgreen: . Ehkä noille rakennussarjoille pitäis tehdä jossakin välissä oma huone tai jotain :lol: .

-Nipa

Niilo Kiikko
FCMA member 2018

Viesti Kirjoittaja Niilo Kiikko » 09.02.2017 20.05

Tässä olis yks kuva:

Kuva

Kiertomäntä
FCMA member 2018
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kiertomäntä » 09.02.2017 23.28

Siinä ei ole mitään uutta ja vielä vähemmän hävettävää että pienoismallit vaatii oman huoneensa.

Tervetuloa kerhoon. :thumbup:
Kipu on mielen heikkoutta, joka poistuu ruumiista.

Average modeler, professional idiot.

Niilo Kiikko
FCMA member 2018

Viesti Kirjoittaja Niilo Kiikko » 09.02.2017 23.37

Kiitoksia, Kiertomäntä :thumbup: ! Eikä tuo n. 60 oikein vielä hirveältä vielä ainakaan tunnu jos esim. vertaa 400-500.

Vastaa Viestiin