Antikaisen Jarkko

Kerro itsestäsi hieman muille mallareille

Valvoja: FCMA Moderaattorit

Jarkko Antikainen
Moderaattori
Viesti:

Antikaisen Jarkko

Viesti Kirjoittaja Jarkko Antikainen » 15.11.2004 11.17

Mallari noin 26 vuoden ajan, 1. koulutus autonasentaja, yo, 2. koulutus mallinrakennusartesaani, asustellut pitkin Itä-Suomea ja Savoa, nykyisin vaimon ja kahden tyttären kanssa Turussa ollaan.

Näyttelyitä olen järjestänyt aina mahdollisuuksien mukaan asuinpaikkakunnillani, ja jotenkin tullut sotkeennuttua FCMA:n hallitukseen ja lehdentekoon...

Malleja tosiaan pikkunassikasta asti tehnyt, lentokoneita ensin, sitten JoHanin ja Monogramin autoja, jenkkejä paljon.. Osa niistä jo purettu tai ammuttu ilmakiväärillä pienenä palasiksi.

Joitain alkutaipaleen tekeleitä onneksi on säästynytkin.

Viimeaikoina olen enemmänkin noita japanilaisia automalleja rakennellut, mutta amerikkalaiset kustomit / katuautot / lintat / siipivehkeet / muskelit... eli siis kaikki mallit ( ?) kiinnostaa
Ja rata-autot ja rekat.

pitäisköhän kiinnostuksen kohteita rajata jotenkin, mallivarasto on jo paisunut uhkaavan suureksi.

Mutta siis: Rakennan aina kun aikaa on, tuntuu, että rakentamattakaan ei voi olla.
Tähän harrastukseen kehittyy vakava mutta terveellinen riippuvuus.

Niin, ja syntynyt olen 1970.

Jarkko Antikainen
Moderaattori
Viesti:

Re: Antikaisen Jarkko

Viesti Kirjoittaja Jarkko Antikainen » 16.07.2014 17.04

Hei taas. Kun Hannevan Niki päivitti tietojaan tänne niin minäkin teen samoin.
Noh, muutoksia kymmenen vuotta sitten tehtyyn päivitykseeni ei paljoa ole tullut, mitä nyt asuinpaikkakunta on vaihtunut Turusta Maskuun noin 7 vuotta sitten.
Ikääkin on kertynyt tietysti lisää,kuluvan vuoden heinäkuun lopussa täyttyy 44 vuotta.
Tyttäret ovat jo 11 ja 10 vee.
Niin se aika menee.
FCMA:n hallituksesta ja lehdenteosta olen ollut jo hyvän aikaa poissa mutta taas ensi vuoden alussa nakki napsahtaa hallitushommien osalta päälle. :)

Edelleen kaikki mallit kiinnostavat, tosin tällä hetkellä päämielenkiinto suuntautuu kustomeihin, rodeihin ja mataliin katulaillisiin autoihin.

Vastaa Viestiin