Jari Metsäpuro

Kerro itsestäsi hieman muille mallareille

Valvoja: FCMA Moderaattorit

Jari Metsäpuro
Heller

Jari Metsäpuro

Viesti Kirjoittaja Jari Metsäpuro » 07.06.2014 20.56

Hyvää iltaa. Olen rakennellut harvakseltaan muovisia pienoismalleja. Kuitenkin toistakymmentä vuotta. Viimeksi valmistunut malli on Fokker DR I Triplane. Manfred von Richthofen:in, ensinmäisessä maailmansodassa lentämä hävittäjäkone. Olen aloittanut hiljattain, Mercedes- Benz 770K Tourenwagen WWII German Leader`s auton rakentamisen. Kyseisen auton sai, Mannerheim Hitleriltä lahjaksi. Mikään pikkutarkka rakentelija en ole. Mielestäni rakentelun pitää olla hauskaa, eikä ryppyotsaista puurtamista. Lisäksi keräilen, autojen pienoismalleja. Koko ikäni, olen harrastanut lennokkeja. Lähinnä vapaastilentäviä, sekä hieman siimaohjattuja. Radio- ohjattu liidokki, on ensinmäinen RC- koneeni. Ostin eräältä harrastajalta, 10 eurolla. Pahasti keskeneräisenä, pois kuleksimasta. Kalastus kuuluu, myöskin harrastuksiini. Virvelillä, mato- ongella, sekä pilkkkimällä on kalaa tullut. Harrastus tiloina on keittiönpöytä. Vaimo ei ole moittinut keittiön käytöstä kertaakaan. On vaimollakin helikopteri rakennus- sarja. Tosin vielä aloittamatta. :wink: