Kevyt nolostus

Kerro itsestäsi hieman muille mallareille

Valvoja: FCMA Moderaattorit

Absolut
Revell
Viesti:

Kevyt nolostus

Viesti Kirjoittaja Absolut » 12.12.2011 00.45

Huomasin että mä oon vieläkin Top 20:ssä tänne tehtyjen postauksien määrässä. Iso osa edellä olevista on tullut tänne ennen minua, ja taas toisaalta suurin osa on tuntunut olevan aktiivisia täällä sen jälkeenkin kun itse karkasin vieraille laitumille...
Eli pääasiaan; kun itse olin täällä aktiivisimmillani, niin ehtikö muut mitään kommentoidakaan? :oops: Tämä palstahan on ollut täynnä mun jorinoita... Ja vieläkin 1,35% mun kirjoituksia...

TERÄSTÄYTYKÄÄ!!!

...mä en nyt kuitenkaan ollut aktiivinen kuin about alkuvuodesta 2006-2007 syksyyn. :banghead: :oops:

Välillä on kyllä ikävä tänne, vaikkei niin harrastuksen pariin ole vielä tullutkaan.
Nyt halvalla ajanvietettä PITKÄKSI aikaa.
http://forum.fcma.fi/viewtopic.php?f=8&t=10349

Juho Jaakkonen
Tamiya

Re: Kevyt nolostus

Viesti Kirjoittaja Juho Jaakkonen » 12.12.2011 03.36

Absolut kirjoitti: Välillä on kyllä ikävä tänne, vaikkei niin harrastuksen pariin ole vielä tullutkaan.
Kyllähän foorumia saa käyttää vaikkei malleja aktiivisesti rakentelisikaan. Ei kukaan kiellä.
Scale Model Custom's Alavieska
"Automotive bonsai"
Model is authentically detailed inside and out - bumper to bumper, top to bottom.

Vauhtipahvi
Tamiya

Viesti Kirjoittaja Vauhtipahvi » 12.12.2011 12.25

No hei! Mä en ole tänne juurikaan kirjoitellut pariin viime vuoteen ja silti oon kakkosena viestien määrässä. :oops:

mikkod
Moderaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikkod » 12.12.2011 12.46

Hyvä pojat. Lisää vaan viestejä ja juttuja.
En pidä mitään minään.
BANDITS SIX O`CLOCK LOW!!!

Everything I like is either illegal, immoral, fattening, addictive, expensive or impossible
I like the TUNA here.
-Paul Walker 1973 - 2013

Absolut
Revell
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Absolut » 12.12.2011 19.13

Vauhtipahvi kirjoitti:No hei! Mä en ole tänne juurikaan kirjoitellut pariin viime vuoteen ja silti oon kakkosena viestien määrässä. :oops:
Hähää, eiköhän pistetä valkeapää ruotuun! Ei varmaan kehtaa ottaa joulua tavoitteeksi, saattas olla tavallistakin typerämpiä jutut.... :mrgreen:
Joo, eihän tänne kukaan kieltänyt ole kirjoittamasta (ihme muuten sinällään :twisted: ) mutta jotenkin kaikenmoiset muut hommat täyttää päivät. Ja jos ei ehdi käydä kertaa/paria/pvä, niin ei tule käytyä, kun ei tule sit rupattelusta mitään.... :screwy:
Nyt halvalla ajanvietettä PITKÄKSI aikaa.
http://forum.fcma.fi/viewtopic.php?f=8&t=10349

Mikko Valkeapää
Tamiya
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikko Valkeapää » 12.12.2011 19.29

Absolut kirjoitti:
Vauhtipahvi kirjoitti:No hei! Mä en ole tänne juurikaan kirjoitellut pariin viime vuoteen ja silti oon kakkosena viestien määrässä. :oops:
Hähää, eiköhän pistetä valkeapää ruotuun! Ei varmaan kehtaa ottaa joulua tavoitteeksi, saattas olla tavallistakin typerämpiä jutut.... :mrgreen:
Joo, eihän tänne kukaan kieltänyt ole kirjoittamasta (ihme muuten sinällään :twisted: ) mutta jotenkin kaikenmoiset muut hommat täyttää päivät. Ja jos ei ehdi käydä kertaa/paria/pvä, niin ei tule käytyä, kun ei tule sit rupattelusta mitään.... :screwy:
Vielä muistat... :P Onhan tänne näköjään tullu kirjoteltua itsekkin kerran ainekin, nykysin tosin vähän harvemmin. Tosin ei sitä kirjoittelun vähenemistä ole huomannut ainekaan jäljelle jäävästä mallailu ajasta jota sitäkin on kykyisin hyvin hyvin rajallisesti myös täällä. Onkin ollut suuri ihmetys että missä Absolut on ollut. Tervetuloa takas, kyl ne mallit joskus vielä käy innostamaan... :wink:
Mikko's Rod&Custom Shop
East Side Model Car Builders
AA#9
Rodeja mä metsästän, tahdon ostaa kaikki...

Vastaa Viestiin