GM flatroofit
Valvoja: FCMA Moderaattorit
- Kimmo Hiltunen
- Heller
GM flatroofit
Tuossa kun viime viikolla kolahti postiluukkuun viimeisin Hemmingsin Classic-lehti,niin koin pienimuotoisen ahaa,tai heureka-elämyksen,eräässä jutussa nimittäin käsiteltiin General Mistakesin
flatroof(tai flat top,miten vaan)malleja ja koska ne ovat aina miellyttäneet silmää niin ajattelin että sellaisestahan voisi kyhätä pienoismallin.Mutta,ainakaan pikaisella etsimisellä en löytänyt yhtään k.o.kattolinjan omaavaa mallia,promot poislukien.Joten,olisiko kenties jollain parempaa tietoa onko näitä ylipäätään tehty ikinä pienessä mittakaavassa?

- Mikko Valkeapää
- FCMA member 2018
- Viesti:
Re: GM flatroofit
Rakennus sarjana ei ole olemassa paitsi ehkä niitä promopohjaisia vuosikerta sarjoja. Modelhaussilla oli resiinisenä sellaista kattoa mutta sitäkän ei enää saa paitsi jos jollai on jemmassa. Amt 59 elcaminosta saa takaosan aihion jos haluaa ite alkaa muokkaamaan.
Mikko's Rod&Custom Shop
East Side Model Car Builders
AA#9
Rodeja mä metsästän, tahdon ostaa kaikki...
East Side Model Car Builders
AA#9
Rodeja mä metsästän, tahdon ostaa kaikki...
- Kimmo Hiltunen
- Heller
Jeps,Caminoa olen itsekin vähän sillä silmällä tutkinut,sellainen kun löytyy varastoista.Saattaapi olla ainoa tapa.
Johanin 1959 Oldsmobile rakennussarjassa on 4d flatroof korimallia, tästä Modelhausin irtokattokin on kopioitu. Modelhausin valikoimiin kuului lisäksi terassikattoiset hartsisarjat ainakin 59 Pontiacista ja 60 Buickista. Omissa kokoelmissa on Tom Coolidgen valama 59 Buick Flatroof. Saattaa olla vieläkin saatavilla?
"Paradise road"
- Tuomas Seppälä
- Hasegawa
www.facebook.com/tumbesgarage Hot rods & cool kustoms