FCMAn jäsen: Kerro mielipiteesi!!!!

Tätä aluetta lukemalla olet selvillä kaikesta tärkeästä FCMA:ta ja sen tiedoituksista

Valvoja: FCMA Moderaattorit

Vastaa Viestiin

Mikä FCMAn toiminnassa on sinulle tärkeää?

Äänestys päättyi 27.10.2013 08.33

Vitriini
33
25%
Open
29
22%
Foorumi
44
34%
Jäsenyys
18
14%
Matkat
6
5%

Ääniä yhteensä: 130

Tuomas Seppälä
Hasegawa

FCMAn jäsen: Kerro mielipiteesi!!!!

Viesti Kirjoittaja Tuomas Seppälä » 17.10.2013 08.26

Jäsenet hoi, kertokaahan, mitä FCMA teille merkitsee ja miksi kuulutte siihen.
Vastaa äänestykseen, sillä vain äänestämällä voit vaikuttaa.
Voit vielä kertoa omin sanoin, mikä toiminnassa on ihan jees ja miten sitä voisi vielä kehittää.
www.facebook.com/tumbesgarage Hot rods & cool kustoms

Jarkko Antikainen
Moderaattori
Viesti:

Re: FCMAn jäsen: Kerro mielipiteesi!!!!

Viesti Kirjoittaja Jarkko Antikainen » 17.10.2013 09.22

FCMA merkitsee minulle samanhenkisten tai ainakin joistain samoista asioista kiinnostuneiden ihmisten yhteisöä.
Välittömyys ja keskustelun helppous tulee ilmi vaikkapa näyttelyissä joissa voi mutkattomasti jatkaa juttua jonkun kanssa siitä mihin viime näyttelyssä tai foorumilla jäätiin.
FCMA merkitsee minulle myös hienoa kanavaa jakaa tietoa ja rakenteluvinkkejä, esitellä aikaansaannoksiaan ja saada niistä palautetta sekä katsella muiden tekemiä malleja saaden niistä virikeitä ja ideoita omaan tekemiseen.

Vitriini on tärkeä, mukava styreenilataus muutaman kerran vuodessa postilaatikkoon huumorilla höystettynä.

Open on hyvin tärkeä mallareiden tapaamis- ja keskustelutilaisuus josta saa uutta virtaa harrastukseen pitkäksi aikaa.
Yhtä tärkeitä ovat muutkin näyttelyt ( esim. Lahti ) mutta omalla kohdallani Open, ehkä jo perinteiden takia, on aina ollut hyvin tärkeä tapahtuma mallailuvuodessa.

Kaiken muun sosiaalisen median myllerryksessä erilaisine harrastuksellemme omistaununeine fb- ryhmineen on foorumimme mielestäni vieläkin hyvin merkittävässä roolissa toimien hyvänä yhdistyksen tiedotuskanavana.
Vaikka muitakin mallailufoorumeita maastamme löytyy, on fcma:n foorumi lähinnä automalleihin keskittyvänä oiva väline jakaa ja saada tietoa ja rakenteluvinkkejä.
Aina ei näyttelyissä muista kysyä jotain asiaa tai niksiä kollegalta, täällä se sitten onnistuu. Foorumimme kaltaisen jatkuvan vertaistuen olemassaolo on välttämättömyys harrastuksemme hyvinvoinnin kannalta tässä monien pienien harrasteryhmien maassa.

Jones
Moderaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jones » 17.10.2013 09.48

Itselleni tärkeimmäksi koen foorumin. (vaikka olenkin kynsin ja hampain koittanut sitä pilata :oops: ) Kotimaista automallifoorumia tarvitaan.
FCMA:n kautta olen tutustunut moniin hyviin tyyppeihin, mutta en silti koe että yhdistykseen kuuluminen sinänsä antaisi mitään "enemmän". Vitriiniäkin tulee harvoin luettua selailua enempää. Tämä siitäkin huolimatta että Päätoimittaja Qmannon käsittelyn jälkeen lehti kestää vertailun mihin tahansa kaupalliseen julkaisuunkin. :thumbup:
Open on tärkeä siinä mielessä että kaikki muut tapahtumat ovat täältä sivistyksestä katsottuna ns. hevon kuusessa. Paikalle pääsee hätätilassa vaikka kävellen.
Team Lentäjät

SABLE - Stash Acquired Beyond Life Expectation

Niko Lindström
FCMA member 2018
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Niko Lindström » 17.10.2013 10.16

Varmaankin Vitriini on noista minulle se tärkein. Etenkin nyt Eeron aikana lehti on parantunut entisestään. Saman numeron lukee vaikka useaan kertaan ilman mitään ongelmia. Lehdessä on huumoria ja asiaa sopivassa suhteessa ja muutenkin on hieno nähdä lehti kokonaan värillisenä.

Loppuja on vaikea asettaa mihinkään järjestykseen. FCMA Open on ehdottomasti koko kauden päätapahtuma näistä mallinäyttelyistä. Eniten myyjiä (Yksityisiä harventamassa kokoelmiaan), raatoja, projekteja yms riittää. Samoin malleja on aika paljon ja tietysti Teemaluokka tekevät tuosta sen Ykköstapahtuman. No, eipä Lahden Näyttelykään paljoa häpeä Openille. Samalla Openissa kuulumisien vaihto sujuu helposti, kun mallareita on paljon.

Foorumi on tosi tärkeä tiedotuskanava esimerkiksi näyttelyistä ja yhdistyksen asioista. Muiden projekteista on kiva lueskella ja joskus jopa raportoida jostain omastakin projektista, vaikka se on osaltani tainnut siirtyä enimmäkseen Model Cars Magazinen puolelle ihan vain siksi että siellä on keskustelu aktiivisempaa. Joka tapauksessa on tärkeää, että Suomessakin on kunnollinen, Automalleihin keskittynyt Foorumi. Esimerkiksi jos vertaa tätä tuohon PM.Nettiin niin kyllä täällä autokeskustelu on paljon aktiivisempaa ja muutenkin täällä viihtyy paremmin. Ja tietysti se, että tämä on hyvä kanava vaihtaa kuulumisia kavereiden kanssa (Nimimerkillä YV-Boxi aina tukossa :lol: ).

Jäsenyys on toki myös tärkeä asia, juurikin Vitriiniä ajatellen. Samoin pienet alennuksen esimerkiksi Tietonikkarista ovat todella käteviä, vaikkakin oma uusien mallien osto on vähentynyt jonkin verran. Jo Näyttelyistä hankituissa malleissa riittää tehtävää tarpeeksi....

Matkat... En ole koskaan ollut FCMA:n järjestämällä matkalla, mutta etenkin CCM Open reissu kiinnostaisi. Ehkä tämäkin tulee vielä koettua.
FHRA S/SS 570 Driver.
"Well I Got The Throttle Wide Open, Both Wheels Left The Ground"
Lindström Racing - Stock Eliminator Drag Race Team.

Osku Hirvonen
AirFix
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Osku Hirvonen » 17.10.2013 10.17

Syy siihen miksi maksan jäsenmaksun, on halu maksaa edes hieman takaisin tämän foorumin ylläpidosta, Vitriini on sitten se piste ii:n päälle.
Minulle tärkeintä FCMA:ssa on siis tämä foorumi. Vaikka itsellä aika ei riitä tällä hetkellä varsinaiseen mallailluun, tulee foorumin uudet viestit tarkistettua yleensä useampia kertoja päivässä. Ainoa tämän alan foorumi, mitä seuraan aktiivisesti.
Seuraavalla sijalla on Vitriini, todella hieno lehti ja tulee luettua kannesta kanteen joka sana (myös mainokset ;) ). Erityisesti erilaiset how-to -artikkelit kiinnostavat, unohtamatta tietysti Jarlaa ja Kutjaa
Näyttelyissä tai matkoilla en käy, joten ne eivät paina vaakakupissa ainakaan positiiviseen suuntaan.

Foorumi ja Vitriini jos pysyvät nykyisellä tasolla, niin jatkan vastaisuudessakin jäsenmaksun maksamista.

Jos jotain saa toivoa, niin yhteystyöyrityksiä, jotka antaisivat jäsenille kunnolliset alennukset. Siis sellaiset alennukset, että tuotteet toimituskuluineen ovat edes lähellä niitä hintoja mitä niistä joutuu itse rapakon takaa tilaten maksamaan. Tämä tietysti riippuu enemmän kauppiaista kun yhdistyksestä.
Muutaman euron hintaerolla voin vielä suosia kotimaista, mutta kun perus-jenkkimallin hinta lähentelee kotimaassa kolmeakymppiä + pk, niin tilaan itse.

Jani Friman
AirFix

Viesti Kirjoittaja Jani Friman » 17.10.2013 13.02

Minulle foorumi on se tärkein osa FCMA:ta, jotenkin en koskaan ole tuntenut tuota pienoimallit.netiä omakseni. Ehkä täällä yleinen ilmapiiri on jotenkin 'rennompi'? Kynnys omien tuotosten esittelyyn on sopivan matala, vaikka asiasta on joskus aiheesta keskusteltukin. Vinkkejä ja tukea saa pulmatilanteisiin helposti, kannustusta unohtamatta.

Open on hyvä tapahtuma, mutta siinä tietysti maantieteellinen sijainti vaikuttaa siihen miten jäsenet siihen pääsevät ottamaan osaa. Jos tapahtuman järjestäminen alkaa tuntua hankalalta aktiivisten ihmisten puutteen takia, en itse panisi pahakseni vaikka Open järjestettäisiin yhdessä jonkun muun paikallisen sotilaskalustoon yms. keskittyvän näyttelyn kanssa. Tämän vuoden Openin avaus tähän suuntaan on mielestäni vain hyvä asia.

Vitriini on hyvä julkaisu, ja ajaa asiansa nykymuodossaan jossa se ei ole pelkästään foorumin jatke. Vitriini on epäilemättä myöskin se eniten työtä vaativa osuus FCMA:n tarjontaa.

FCMA:n jäsenyys ei sinänsä merkitse juuri mitään, mutta olen jäsen koska haluan tukea tämän foorumin ylläpitoa. Mikäli sattuisi käymään niin että Vitriinin taakse ei jatkossa saataisi riittävästi puuhamiehiä, putoaisi FCMA:n jäsenyydestä ehkä olennainen osa pois. Mitä tämän jälkeen saisi vastineeksi jäsenyydestä hyvän mielen lisäksi? Olisiko se riittävästi että foorumille eksynyt harrastuksesta kiinnostunut liittyisi jäseneksi, foorumia kun voi käyttää vaikkei olisikaan jäsen?
Hän kiipesi vuorelle sanoen: "Kustomoikaa kaaranne"
Ja he näkivät että niin oli hyvä.

Vepi Aalto
Ylläpitäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vepi Aalto » 17.10.2013 18.19

Openille ääni. Tai ylipäätään tapahtumille.

Oli tapahtuma mikä hyvänsä, tuo se joka kerta nostetta laantuneeseen mallailuinspiraatioon. Harrastuksen parissa pyörivien liimanaamojen näkeminen ja haistattelu auttaa heittämään totaalisen vapaalle. Tässä piilee ainakin meikäläiselle se suola, joka harrastuksen pariin lopullisesti aikanaan veti.

Foorumi tulee sitten hyvänä kakkosena, mutta olen alkanut pohtimaan ratkaisun tarpeellisuutta nykyisessä muodossaan. Jaettavaa harrastajilla on, mutta kun verrataan tämän päivän välineitä ja tapoja verkossa käytävään keskusteluun esimerkiksi viisi vuotta taaksepäin, voidaan ehkä nähdä suunta myös viisi vuotta eteenpäin. Olisiko valmiiksi tuotettu palvelu mm. verkostoineen, mobiiliominaisuuksineen ja kuvapankkeineen ratkaisu meille? Kyllä, puhun tietysti erilaisista sosiaaliseen mediaan kohdistuvista palveluista, onko nykyinen "itse" tuotettu palvelu liian raskas kokoisellemme yhdistykselle?

Skeptisimmät lukevat varmaan tästä rivien välistä ylläpitäjän eroanomuksen. Mainitaan jo nyt, että tämä ei sellainen ole, vaan haluan osaltani olla kehittämässä kanssakäymistämme ja tuoda pöydälle uusia ideoita.
Team Lentäjät

Tapani
AirFix

Viesti Kirjoittaja Tapani » 17.10.2013 21.14

Vepi Aalto kirjoitti:Openille ääni. Tai ylipäätään tapahtumille.

Oli tapahtuma mikä hyvänsä, tuo se joka kerta nostetta laantuneeseen mallailuinspiraatioon. Harrastuksen parissa pyörivien liimanaamojen näkeminen ja haistattelu auttaa heittämään totaalisen vapaalle. Tässä piilee ainakin meikäläiselle se suola, joka harrastuksen pariin lopullisesti aikanaan veti.

Foorumi tulee sitten hyvänä kakkosena, mutta olen alkanut pohtimaan ratkaisun tarpeellisuutta nykyisessä muodossaan. Jaettavaa harrastajilla on, mutta kun verrataan tämän päivän välineitä ja tapoja verkossa käytävään keskusteluun esimerkiksi viisi vuotta taaksepäin, voidaan ehkä nähdä suunta myös viisi vuotta eteenpäin. Olisiko valmiiksi tuotettu palvelu mm. verkostoineen, mobiiliominaisuuksineen ja kuvapankkeineen ratkaisu meille? Kyllä, puhun tietysti erilaisista sosiaaliseen mediaan kohdistuvista palveluista, onko nykyinen "itse" tuotettu palvelu liian raskas kokoisellemme yhdistykselle?

Skeptisimmät lukevat varmaan tästä rivien välistä ylläpitäjän eroanomuksen. Mainitaan jo nyt, että tämä ei sellainen ole, vaan haluan osaltani olla kehittämässä kanssakäymistämme ja tuoda pöydälle uusia ideoita.
:thumbup: (Onko tämä ainoa tapa tykätä foorumilla?) Tänne on ilmestynyt monia mutakin hyviä kommentteja, hyvä jos saadaan aikaan lisää keskustelua.

Ari Tamminen
FCMA member 2018
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari Tamminen » 17.10.2013 21.43

Itselläni on tämä vuosi ollut vähän hiljaisempaa mallirintamalla, lähinnä vain muutamia rakennussarjoja on tullut hankittua mutta mitään ei rakennettua johtuen siitä että olen ollut suuren osan tästä vuodesta ulkomailla, tätäkin kirjottelen USA:ssa nyt.

Tämä foorumi on tärkeä omasta mielestäni, täällä ei pitkätkään välimatkat haittaa. Vitriini-lehti on myös erittäin hyvä olemassa, näin kahdenkin eri muun yhdistyksen lehtiä tekemässä ollut niin koen sen tärkeäksi välineeksi josta jää jotain konkreettista käsiin senkin jälkeen kun nettisivut ovat hävinneet bittien taivaaseen.

FCMA Openissa en ole koskaan päässyt tai onnistunut käymään, ei ole koskaan aikataulut sopineet, mutta kai sekin tärkeä on, toki paljon FCMA:laisia on tullut tavattua muissa näyttelyissä ja tapahtumissa (niistäkin usein on ollut keskustelua täällä foorumilla joten ilman FCMA:ta nekin olisi jääneet väliin, oli ne sitten FHRA:n ACS:n näyttely, Lahden näyttely, IPMS openit, CCM open, Tampereen hot rod shown näyttely tai model expo tai mikä tahansa muu pienoismallitapahtuma), hyviä tyyppejä joita ei muuten olisi välttämättä tullut tutustuttua.

FCMA:n järjestämillä reissuilla en ole ollut mukana, mutta itse asiassa ensimmäisen kerran yhdistyksen toimintaan tutustuin CCM Openissa Tukholmassa, missä tuolloin itse asuin ja siellä tapasin sinne FCMA:n matkalla Suomesta tulleita mallareita ja siitä sain sysäyksen liityä lopulta itsekin jäseneksi.

Itse jäsenyys on tärkeää, koska tätä kautta tosiaan on tullut paljon hyviä tuttuja ja tuttavia saman harrastuksen tiimoilta joka muuten on aika yksinäistä vääntämistä maalien ja liimojen kanssa pöydän nurkalla... vertaistukiryhmä on hyvä olla olemassa. Ja tietysti samalla tulee tukeneeksi tätä toimintaa joka ei ilman rahaa voisi olla olemassa.
ata
malliprojektit: Caterham Super Seven 1:12
1:1: Pontiac GTO 2004, Pontiac Tempest 1970, Opel Calibra Turbo 1992

Juuso Rosenberg
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Juuso Rosenberg » 18.10.2013 00.31

Vastaan nyt omasta nuoren harrastajan näkökulmasta!

Kun tämän harrastuksen aloitin n. 4vuotta takaperin, en oikein osannut mitään, enkä tiennyt mallailusta mitään.
Kuulin tästä foorumista kaverilta ja liityin heti! siinä meni yksi yö kun rakentelu-osiota luin läpi.
Silloin tämä foorumi antoi ison inspiraation ja idearysäyksen, jonka asiosta yhä harrastan rakentelua.

Vielläkin joka päivä luen foorumia, jokaisen postin läpi. Vaikka kaikenlaista on tullut nähtyä, silti aina tulee jotain uutta, ja silloin syttyy aina taas uusia ideoita!
Silloin tällöin kun esittelee omia mallejaan, niin positiivinen kehu antaa jaksamista ja onnistumisen tunnetta, joka on ainakin minulle tärkeää.

Foorumi on yksi tärkeä osa minulle tätä yhteisöä ja harrastusta. ilman sitä olisi harrastaminen aivan erinlaista.

Toinen, muttei vähäisempi, asia on vitriini. Joka kerta kun saa uuden luettua, alkaa jo odottaa seuraavaa.
On hienoa kun tälläisellakin harrastuksella on oma lehtensä! Pieni, mutta tuhti paketti täyttä asiaa! :thumbup:

Openit ovat myös mallailuvuoteni kohokohta, sillä se on lähellä minua, ja siellä on mukava nähdä taas tuttuja kasvoja.
Myös ccm openissa olin tänä vuonna, ja sitä pystyy vain sanomaan että ensivuonna pakko mennä uudestaan!
Antoi ymmärtää millaista mallailu on ulkomailla ja siellä tutustui uusiin tuttavuuksiin.

Koko pitkä tarina tiivistetysti:
fcma:n foorumi, vitriini, openi, matka ja jäsenyys, ovat kaikki tärkeitä asioita! Toivotaan asioiden jatkuvan juuri näin :worshippy
Ooppelismi tartuttanut tämän henkilön..

Jarkko Ruotsalainen
AirFix
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarkko Ruotsalainen » 19.10.2013 01.34

Tästä puuttuu ehkä se suorin vaihtoehto itselle: Ihmiset.

Vaikka mallailu harrastuksena on jo pidempään ollut taka-alalla, merkittävin syy jäsenenä pysymiseen on ollut mukana häärivä jengi. Yhdessäolo ja jutustelu samanhenkisen porukan kanssa on antoisaa, tapahtui se sitten näyttelyissä, muilla reissuilla, Facebookissa, IRC:ssä tai foorumilla.

Valitettavaa sanoa mutta tässä vaiheessa harrastusta en koe että itse yhdistyksestä olisi mitään konkreettista hyötyä itselle. Tapahtumia on muitakin kuin Open, Vitriiniä ei tule luettua selailua enempää ja keskustella voi muuallakin kuin foorumilla. Näillä kommenteilla en halua mitenkään väheksyä ko. asioita. Päinvastoin, "tuotteet" ovat erittäin laadukkaita ja palvelevat varmasti niitä tarvitsevia. Jos jossain vaiheessa tulen vielä rakentamaan samalla innolla kuin nuorena, tarve yhdistyksen tuottamille palveluille varmasti kasvaa. Tässä piileekin syy jäsenmaksun maksamiseen. Toivon että sen kautta voin tukea aktiivien ja yhdistyksen toimintaa, jotta harrastuksen pariin tuleva saisi tuekseen samat välineet ja yhteisön jotka aikoinaan tempaisi itseni lopullisesti mukaan tähän hienoon harrastukseen.

Foorumi asiassa komppaan Vepiä, nykyisen kaltainen foorumi ei tunnu tulevaisuudelta. Mielestäni foorumi on kätevä paikka neuvojen kysymiseen sekä jakamiseen, mutta esimerkiksi valmiiden tuotosten esittelyyn tai tiiviimpään keskusteluun varsin nihkeä, parempiakin tapoja on.

Ja jos palataan äänestykseen, niin ääneni menivät foorumille ja Openille, jos jotain täytyy säilyttää niin ne.
Team Lentäjät | Jarkon@IRCnet #fcma | jargon.kuvat.fi | Facebook | Twitter
- Ensin katseltiin Youtubesta rallia, joissa on hyvät äänet ja otettiin samalla kuppia. Sitten röhkittiin.

Petri Huhtala
Tamiya

Viesti Kirjoittaja Petri Huhtala » 23.10.2013 19.03

Foorumi on tärkeä tiedon jakamisessa ja ilman tietoa taidonkin kehittäminen on vaikeata. Openissa taas tietolähteet muuttuvat kasvoiksi ja kun oppii tuntemaan muita, tuntee kuuluvansa samaan porukkaan. Vitriini on se bonus joka piristää mallarin harmaata päivää kun kaikki tuntuu menevän pieleen.

Markku Nikkanen
AirFix
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Markku Nikkanen » 24.10.2013 10.54

Foorumi on se rakkain tiedonhaku- ja inspiraation lähde. Toisena on openit -vaikka itse harvemmin pääsen osallistumaan niihin työn takia (huonekaluala ei tunne vlv :mrgreen:), on niissä hauska tavata mallarikollegoita ja vaihtaa kuulumisia. Vitriiniä on hauska plärätä töipäivän päätteeksi ja katsoa mitä muut ovat saaneet aikaan. Minusta on hienoa, että toisten malleja esitellään painetussa lehdessä. He ovat "jättäneet jälkensä" johonkin konkreettiseen ja pysyvään. Jotenkin se painettu pumaska saa tietyllä tapaa hienon nostalgisen fiiliksen koko harrastukseen. Ugh, olen puhunut!
Oo GT-R oO

VOLDUDE

Tuomas Seppälä
Hasegawa

Viesti Kirjoittaja Tuomas Seppälä » 24.10.2013 11.09

Vielä äänestysaikaa jäljellä sunnuntaihin saakka :thumbup:
www.facebook.com/tumbesgarage Hot rods & cool kustoms

Mikko Valkeapää
FCMA member 2018
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikko Valkeapää » 26.10.2013 13.08

Kaikki nämä ovat kyllä mielestäni tärkeitä seikkoja mitä fcma tarjoaa.

Jäsenyys ja jäsenmaksu totta kai sen takia että mahdollista ylipäänsä mitään järjestää. Maksan jäsen maksun erittäin mielelläni ja olen jäsenenä...

Open on kyllä ehdottomasti yksi vuoden kohokohtia. Pääsee tapaamaan muita kanssa mallareita hyvissä puitteissa. Tämä malli harrastus kun on loppujen lopuksi melko yksinäistä puuhaa...

Foorumia nykyisin lähinnä vain lueskelen kun ei ole mitään tullut muutamaan vuoteen rakennettua sattuneista syistä. Välillä tulee vähän kommentoitua jos jotain erittäin mielenkiintoista on. Olen myös mielummin forumin kannalla kuin esim jonkun naamarikirjan ryhmän. Monet eivät kuitenkaan vieläkään käytä näitä muita sosiaalisia medioita eivätkä tule varmaan koskaan käyttämäänkään vaikka foorumit sun muut sinne siirtyisivät. Tosin onhan siellä se kätevä tykkää painike jota täällä ei ole ja pieni kommentointi on täällä siltä osin hieman vaivalloisempaa. Mutta esim amerikan foorumeita on ikävä lukea kun siellä lähinnä vaan kommentit on muutama sanaisia kehuja vaikka malli olisi millainen kauhistus. Täällä keskustelu on mielestäni yleensä kohtuu järkevää ja annetaan enemmän vinkkejä ja neuvoja.

Vitriini on hyvä lehti ja sitä on erittäin mukava lukea. Ja vuosien aikana lehden ulko asu on mennyt hurjaa vauhtia kohti parempaa ja nyt en itse keksisi siihen mitään parannettavaa. Mielelläni luen ja yritän hieman jopa siihen tuottaa sisältöä kun muuhun ei juuri nykyisin kerkeä.

Jäsenmatkat on hyviä jos niihin vain kerkeäisi osallistumaan. Muutamia kertoja CCM openissa mukana olleena ei ole ikäviä muistoja kyllä jäänyt. Niitäkin reissuja tuli aina odotettua melkein koko vuosi ja nyt oon ootellu jo useemman vuojen et jospa vielä joskus pääsis...
Mikko's Rod&Custom Shop
East Side Model Car Builders
AA#9
Rodeja mä metsästän, tahdon ostaa kaikki...

Petri Hiltunen
Hasegawa

Viesti Kirjoittaja Petri Hiltunen » 29.10.2013 11.28

Suurkiitos kaikille äänestäneille ja varsinkin sanallisesti kommentoineille. :thumbup:

Vastaa Viestiin