Kustom Kulture Show 2015

Tapahtumia on pitkin vuotta, täältä löydät niistä tietoa tarkemmin

Valvoja: FCMA Moderaattorit

Platu
Heller

Kustom Kulture Show 2015

Viesti Kirjoittaja Platu » 23.01.2015 23.28

Heipä hei!
Kustom Kulture Show lähestyy huimaa vauhtia ja on toivottu sekä mallareiden että tapahtuman kävijöiden suunnalta, että rakenteluhommaa olis taas viime vuotiseen malliin. Järjestäjän mielipidettä kysyttiin aikasemmassa topicissa ja olimme hyvin mielissään kuinka homma siellä hoitui. Vainikan Eero ei ehdi vauvakiireiltään nyt palettia pitämään hanskassa, joten nyt saa ilmoittautua kaikki ne mallarit, jotka olisivat tulossa tapahtumaan mainostamaan FCMA:n toimintaa ja viettämään laatuaikaa! :-)
Me hankimme paikalle pöydät ja tuolit, tuokaa te valaisimet ja muut tarpeet. Jos teiltä/kerholta löytyy joku vitriini, valmiita mallejakin olis kiva olla näytillä. Osastolla "töissä olevat" henkilöt saavat tietenkin näytteilleasettajarannekkeet tapahtumaan.
www.kustomkultureshow.com

Platu
p. 040-5116276

Niko Lindström
FCMA member 2018
Viesti:

Re: Kustom Kulture Show 2015

Viesti Kirjoittaja Niko Lindström » 24.01.2015 12.04

Mulla on muuta ohjelmaa sen verran, että en pääse osastoa kasaamaan enkä Lauantaina ehdi kun vasta iltabileisiin bändejä kuuntelemaan. Sunnuntaina voin kyllä tulla rakentelemaankin ja osastoa purkamaan. Faija lupautui sen sijaan purkamisen lisäksi tulemaan myös näyttelyä kasaamaan Perjantaina, ja täältä meiltä saattaa jotain pientä vitriinintäytettäkin löytyä...
FHRA S/SS 570 Driver.
"Well I Got The Throttle Wide Open, Both Wheels Left The Ground"
Lindström Racing - Stock Eliminator Drag Race Team.

Ville Jurvanen
Tamiya

Viesti Kirjoittaja Ville Jurvanen » 24.01.2015 21.06

Itse olen taas valmis tulemaan tuonne rakentelemaan. Viimeksi oli sen verran hyvä meininki.
Projektipöydällä:
Vaikka mitä?

Jarkko Antikainen
Moderaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarkko Antikainen » 24.01.2015 21.32

Pyrin kaikin tavoin tulemaan paikalle väsäämään malleja.

Tapani
AirFix

Viesti Kirjoittaja Tapani » 27.01.2015 13.45

Voin tulla rakentamaan mallia, kunhan JOKU saa näyttelyosaston pystyyn.

Chris Tregubov
Heller

Viesti Kirjoittaja Chris Tregubov » 27.01.2015 16.19

Voisin tulla auttamaan vaikka sen osaston rakentamisessa ja rakentamaan malleja jos voin. :wink:
藤原とうふ店(自家用)
FCMA:N foorumin 999.käyttäjä.

Powered by super eurobeat

Platu
Heller

Viesti Kirjoittaja Platu » 29.01.2015 07.44

Hienoa, että porukkaa on tulossa mallailemaan ja että FCMA:lla on oma osasto. Sopikaa nyt keskenänne kuka teistä ottaa vastuulleen sen, että osasto tulee pystyyn, siellä on mahdollisesti vitriini, kerhon materiaalia, lehdet, banderolli yms. ja kerää nimilistan, ketä on tulossa ja milloin? Koska osasto on, siellä pitää tietenkin olla myös henkilökuntaa koko ajan. Tyhjiä pöytiä ei ole kiva esitellä yleisölle. Mulle sitten nimilistaa kiitos! :-)

Ville Jurvanen
Tamiya

Viesti Kirjoittaja Ville Jurvanen » 29.01.2015 17.40

Pääsen itse paikalle vasta lauantaiaamuna. Viimeksi oli jotkut nohevat jo koonnut pöydät joten mulle jäi vain omien tavaroiden purku valmiille pöydälle. Voin olla paikanpäällä kumpanakin päivänä rakentamassa.
Projektipöydällä:
Vaikka mitä?

asco
Moderaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja asco » 31.01.2015 12.04

Olen firman puolesta siinä vieressä myymässä ja eiköhän tänäkin vuonna saada puolin sun toisin sitä pöytien vahtimista järjestymään jos koko kööri kerralla menee vaikka oluelle eiku siis syömään tai jotain... ;)
Kai Keskinen - Model Car Heaven
---------------
Miks mikään ei etene..?

Jarkko Antikainen
Moderaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarkko Antikainen » 31.01.2015 15.37

Perheen sisäisissä aikatauluissa vielä hieman selvittelemistä mutta luule tällä hetkellä että aikataulutukseni menee samalla tavalla kuin Ascon, mikä se sitten lieneekin...

asco
Moderaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja asco » 31.01.2015 18.41

Lähtö Raisiosta kukonpierun aikaan lauantaiaamuna ja maanantaina lähtö takaisinpäin puolenpäivän maissa.
---------------
Miks mikään ei etene..?

Juha Airio
FCMA member 2018

Viesti Kirjoittaja Juha Airio » 02.02.2015 12.52

Jos joku on jo ilmoittautunut koordinaattoriksi FCMA:n puolelta niin tiedoksi, että minä voin osallistua käytännön järjestelyihin samalla tavalla kuin edelliskerroilla sekä tuoda tarvittaessa jokusen teemaan liittyvän mallinkin näytteille. Olisi hyvä, että koordinaattori ilmoittautuisi myös täällä foorumilla, jotta nuo käytännön asiat, niinkuin vaikka vitriinien ja muun materiaalin kuljetus ja pystytys, saadaan hoidetuksi ja tiedetään keneen olla yhteydessä.

Juha

Vepi Aalto
Ylläpitäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vepi Aalto » 02.02.2015 13.43

Asco ja Jarkko kuuluvat FCMA:n hallitukseen, joten tästä kaksikosta löytynee homman koordinaattori, mikäli halutaan "virallisesti" yhdistykseltä panosta tapahtumaan. Muussa tapauksessa en puutu sen enempää ja voitte vetää pitkää tikkua koordinaattorin roolista.
Team Lentäjät

asco
Moderaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja asco » 02.02.2015 14.22

Uskoisin äkkipäiten että useamman kuution myyntivarastossani on riittävästi ohjelmaa saada esiin ja järjestää viime hetkellä... Mitään käsitystä mulla ei ole minne ne vitriinit nyt loppujen lopuksi laskeutui? Onko yhdistyksellä jotain pöytiä? Mistä viime kerralla pöydät ja lamput yms oli revitty?
---------------
Miks mikään ei etene..?

Jarkko Antikainen
Moderaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarkko Antikainen » 02.02.2015 14.39

Vaimo vielä Saksassa töissä joten en pääse hänen kanssaan selvittelemään perheen sisäisiä aikatauluja ennenkuin 08.02 sunnuntaina.
Samoin mahdolliset oikean työni työvuorot ensi viikosta eteenpäin ovat toistaiseksi ihan hämärän peitossa, jos joudun KK- viikonlopuksi töihin niin se oli sitten siinä minun kohdaltani.
Toki pyrin edellämainittuja asioita järjestelemään mahdollisuuksieni mukaan.
En siis vielä todellakaan tiedä voinko olla paikalla KK:ssa ns. koko ajan vaiko ollenkaan vai onko kohdallani kyseessä päiväreissu lauantaina.

Toki voin olla koordinaattori mutta onko se koordinointi hieman hankalaa ellen pääsekään paikalle?

Niko Lindström
FCMA member 2018
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Niko Lindström » 02.02.2015 15.21

Pöydät ja tuolit tuli viimevuonna Platulta kuten nytkin, lamput taisivat tulla rakentelijoilta itseltään kuten muutkin rakentamiseen liittyvät tarpeet.

Hyvä jos Juha pääsisi kasaamaan osastoa Perjantaina. Sitten pitää myös kysyä, että vieläkö Huhtalan Petri tai Petrovit olisivat halukkaita tulemaan kasaamaan tuota osastoa kuten aikaisemmin? Mä olen tosiaan itse poissa tuolloin Perjantaina, eli en pääse kasaamaan ja toki jos paikalla olisi muutama henkilö lisää, niin homma helpottuisi. Vitriinit ovat varmaan taas Turusen Jarkon luona Lahdessa samoin kuin se FCMA banderolli? Jos näin on, niin mä voin ne kyllä hakea, kun kulkevat Chevyn takaluukussa helposti.

Pienoismallien teema on varmaan se sama kuin viimevuosinakin, eli 1965 ja vanhemmat? Missä kohtaa meidän osasto on tänä vuonna (Ihan mielenkiinnosta)?

Sunnuntaina voin tulla rakentelemaan itsekin, jos on tarvetta, mutta mielelläni voin kierrellä myös "turistina" ja tulla sitten purkamaan osastoa näyttelyn päätyttyä.

Jotakin ilmoittautumista kannattaisi varmaan kerätä. Mulla on itsellä vaan kaksi uutta mallia tuonne, eli viimevuoden tapaan en ainakaan minä pääse täyttämään tyhjiä ruutuja vitriineistä.
FHRA S/SS 570 Driver.

Ville Jurvanen
Tamiya

Viesti Kirjoittaja Ville Jurvanen » 02.02.2015 17.50

Listaan tähän nyt asioita, joita porukka on tässä ketjussa valmiina tekemään.

Jokainen rakentaja tuo omat työvälineensä, lamppunsa tms.

Perjantai
-Osaston kasaamista. Vitriinit(Jere, Jukka, Mika). Pöydät ja tuolit valmiina paikanpäällä. Varautua kannattaa niiden säätämiseen.
-Mallien tuontia

Lauantai
-Mallien tuontia
-Mallien rakentamista: Ville J, Chris, Jarkko A, Petri H, Juha H,

Sunnuntai
-Mallien rakentamista: Ville J, Niko L., Chris, Petri H, Juha H,
-Vitriinien purku: Kaikki kynnelle kykenevät ja paikalla olijat.

Kirjoitelkaa tänne halukkuuksia, niin päivitän ne tähän ketjuun. Näin saadaan Platulle nimilistaa ennen näyttelyä.
Viimeksi muokannut Ville Jurvanen, 08.02.2015 19.34. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Projektipöydällä:
Vaikka mitä?

Vepi Aalto
Ylläpitäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vepi Aalto » 02.02.2015 19.43

Niko Lindström kirjoitti:Vitriinit ovat varmaan taas Turusen Jarkon luona Lahdessa samoin kuin se FCMA banderolli? Jos näin on, niin mä voin ne kyllä hakea, kun kulkevat Chevyn takaluukussa helposti.
Vainikan Eeroltakin löytyy yhdistyksen vitriinejä, vielä lähempääkin - Tuusulasta. Banderolli on entinen, uusi (rollup) laitetaan tilauksen tämän vuoden aikana.

Edit: ehdotan Villen siis toimivan koordinaattorina FCMA:n puolesta.
Team Lentäjät

Ville Jurvanen
Tamiya

Viesti Kirjoittaja Ville Jurvanen » 02.02.2015 20.51

Arvasin jotenkin tämän kun kirjoittelin tuota viestiä. Voin toimiakin, mutta pääsen paikalle vasta lauantai aamuna. Ajattelin olla hotellilla viime vuoden tapaan. Se siis tarkoittaa että joidenkin pitää vitriinit mennä kasaamaan tuonne. Kuka muista oliko kasaus perjantaina vai lauantaina?
Projektipöydällä:
Vaikka mitä?

Niko Lindström
FCMA member 2018
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Niko Lindström » 02.02.2015 21.04

Perjantaina noi on kasattu tuonne, ja siihen varmaankin pyritään tänäkin vuonna? Meiltä olisi Mika tulossa kasaamaan tuota osastoa silloin ainakin. Malleja on otettu vastaan viime vuosina Perjantai-iltana, mutta Lauantaiaamuna yleensä suurin osa malleista on vasta tullut paikalle.

Jos Eerolla olisi noita vitriinejä, niin se olisi hyvä myös.

Vitriinit varmaankin selviää täällä meillä sen hakemisen ja Kaapelitehtaalle tuomisen välisen ajan. Mika voi tuoda ne sitten samalla, kun saapuu osastoa kasaamaan.

Jos meikäläinen on vastuussa noista vitriineistä, niin ennakkoilmoittautumisia voisi laittaa tulemaan vaikka minulle. Tiedän sitten kuinka monta vitriiniä kannattaa paikalle roudata ja kasata noin suunnilleen.

Eli laittakaa tulemaan ilmoittautumisia sähköpostiin S-SS570@hotmail.com. Mitään sen kummempia luokkia ei viimevuonnakaan ollut, mutta teemana oli '65 ja vanhemmat teemaansopivat mallit (Rod & Custom, Racing, Stock ja myös Street Machine tyyppisiä malleja on ennemmin ollut esillä).

Voin päivitellä noita mallimääriä tännekin lähempänä näyttelyä.
Viimeksi muokannut Niko Lindström, 02.02.2015 21.17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
FHRA S/SS 570 Driver.

Ville Jurvanen
Tamiya

Viesti Kirjoittaja Ville Jurvanen » 02.02.2015 21.08

Nyt olisi siis yksi henkilö menossa vitriinien kanssa perjantaina. Vielä vaatisi muutaman kaveriks.
Projektipöydällä:
Vaikka mitä?

asco
Moderaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja asco » 02.02.2015 21.57

Mäkin ilmestyn pääkaupunkiseudulle vasta lauantai aamuna mutta siitä eteenpäin olen paikalla. Esim siis purku onnistuu oman osaston purkamisen ohella.
---------------
Miks mikään ei etene..?

Jukka Petrov
AirFix

Viesti Kirjoittaja Jukka Petrov » 03.02.2015 00.15

Me voitaisiin Jeren kanssa tulla laittamaan osastoa pystyyn perjantaina. Ja ehkä vielä päivystämäänkin osastolla jossain välissä. Muutama mallikin saadaan varmaan näytteille.

Jarkko Antikainen
Moderaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarkko Antikainen » 03.02.2015 00.36

Hienoa, eli siis se on hienoa että porukkaa on perjantaina pystytksessä paikalla.
Koetan paikalle tulla niin pitkäksi aikaa ja niin moneksi päiväksi kuin on vaan mahdollista kuten edellä jo totesin.

Juha Airio
FCMA member 2018

Viesti Kirjoittaja Juha Airio » 03.02.2015 12.52

Minä voisin tulla paikalle perjantai-iltana ja lauantaina aamulla. Tulen tietysti myös sunnuntaina hakemaan malleja pois.

Näyttely avataan yleisölle lauantaina vasta klo 13, joten mitään kiirettä ei luulisi olevan, eikä kaikkea tarvitse saada valmiiksi vielä perjantai-iltana. Kunhan saadaan vitriinit ja oheismateriaali Kaapelitehtaalle oikealle osastolle perjantai-iltana. Jatketaan sitten lauantaina, jolloin porukkaa tulee lisää paikalle.

Juha

Vastaa Viestiin