Ruusuja ja Risuja osa, tuolla myydään palstalla.

Ilmoitukset forumista, kuin myös ehdotukset & palaute forumin toiminnasta tänne.

Valvoja: FCMA Moderaattorit

Kantri
AirFix

Ruusuja ja Risuja osa, tuolla myydään palstalla.

Viesti Kirjoittaja Kantri » 25.02.2011 12.45

Muo on jo pitempään ihmetyttänyt koko ruusuja ja risuja aihe, tai lähinnä se miten sitä käytetään.
En ole juuri jaksanut koko aluetta seurata, koska tuntuu että siellä ei tehdä muuta kun kiitellään ja taputellaan toisille.
Itse olen tehnyt monenkin palstalaisen kanssa kauppaa ja välittänyt kiitokset yksityisviesteissä.
Aikaisemmin olen harmitellut että menee idea hukkaan, kun eihän tuolta jaksa selata sitä kuka on saanut risuja jos kukaan ?
Nyt tää tunne vielä vahvistui, kun lukee tuolta ostetaan osassa, raatoja uusimaa alueelta+lentokone palstan läpi ?

Eikö olisi tärkeempää saada tietoon jos joku ei toimi kaupoissa hyväntavan mukaan kuin tää sivu tolkulla kiittelyä jotka vielä jo todennäköisesti hoidettu yksityisviestien puolella? :screwy:
Carpet factory - Autolemmikkitehdas

coronet
AirFix

Re: Ruusuja ja Risuja osa, tuolla myydään palstalla.

Viesti Kirjoittaja coronet » 25.02.2011 12.54

Kantri kirjoitti: Eikö olisi tärkeempää saada tietoon jos joku ei toimi kaupoissa hyväntavan mukaan kuin tää sivu tolkulla kiittelyä jotka vielä jo todennäköisesti hoidettu yksityisviestien puolella? :screwy:
Olisi. Mutta sivusta foorumin touhuja seuranneena, olen tullut siihen tulokseen, että risuja ei vain uskalleta antaa.
Hiljaa jupistaan eikä tehdä mitään, ettei vaan pahoitettaisi toisen mieltä.. :banghead:

Jones
Moderaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jones » 25.02.2011 20.54

Kantri puhuu asiaa. Etenkin kun suuri osa kiitoksista menee vakiintuneille myyjille joista muutamat ovat enemmän tai vähemmän ammattilaisia. Ei tietenkään sillä etteikö kiittää saisi mutta ei tuosta tämmöisenä juurikaan hyötyä ole.
Team Lentäjät

SABLE - Stash Acquired Beyond Life Expectation

V-M Kuurinmaa
FCMA member 2018

Viesti Kirjoittaja V-M Kuurinmaa » 26.02.2011 09.55

Olen aina ihmetellyt miksi pitäisi erikseen mainita hyvin menneistä kaupoista,eikö se ole perusoletuksena meillä kaikilla.
Kyllä puhdas risu/mustalista palvelisi paremmin tarkoitusta.

t.vellu

Marko Nykänen
FCMA member 2018
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko Nykänen » 26.02.2011 19.14

V-M Kuurinmaa kirjoitti:Olen aina ihmetellyt miksi pitäisi erikseen mainita hyvin menneistä kaupoista,eikö se ole perusoletuksena meillä kaikilla.
Kyllä puhdas risu/mustalista palvelisi paremmin tarkoitusta.

t.vellu
Totta. Tai miksei voisi olla erikseen ruusu- ja risuketjut. Itselle ei ole niin väliä, tulee kuitenkin sen verran usein surffattua (kun ei saa mitään muuta aikasiks) ja omaan jonkunlaisen valokuvamuistin, niin kyllä ne risujakin saaneet muistuu mieleen suht herkästi, jos joku sellaisen taustan omaava pyrkii tekemään kauppoja. Mutta ketkä ei tuota ketjua edes harvakseltaan lue muuten kuin tarpeen vaatiessa, niin onhan se kieltämättä hieman työlästä etsiä risuja ruusuläjästä.

Jos olis kaks topiccia, niin saisi niitä ruusujakin halukkaat ojennella julkisestikin, eikä tarvitsisi siten rajoittaa jo totuttuja käyttäytymismalleja :mrgreen:

Vepi Aalto
Ylläpitäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vepi Aalto » 26.02.2011 20.25

Marko Nykänen kirjoitti:Totta. Tai miksei voisi olla erikseen ruusu- ja risuketjut.
Hyvät herrat. Olette oikeassa. Myydään-palstalle perustettu RISUT-ketju kaupankäyntihäiriöistä ilmoittamista varten. Muistakaa kuitenkin, että kauppoja tulee pyrkiä sopimaan ensin osapuolten kesken, ennen kuin aletaan RISUT-ketjuun mustamaalaamaan. Ruusut-ketjua siivotaan, jos/kun jaksetaan.
Team Lentäjät

Kantri
AirFix

Viesti Kirjoittaja Kantri » 27.02.2011 03.32

Hienoa jotain tämän tapaista ajattelinkin ketjua aloittaessani. :thumbup:
:worshippy
Carpet factory - Autolemmikkitehdas

Vastaa Viestiin